  • 1. Data: 2010-05-16 15:36:01
    Temat: Samsung Omnia a Omnia II
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Witam serdecznie

    Czy ktoś widział gdzieś (i gdzie?) albo może powiedzieć na czym polega
    różnica między Omnią a Omnią II? Nigdzie nie mogę znaleźć dobrze opisanych
    różnic a zastanawiam się który telefon wybrać.

    Paweł Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 2. Data: 2010-05-16 17:42:06
    Temat: Re: Samsung Omnia a Omnia II
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pawel pisze:
> [...]
    > różnica między Omnią a Omnią II? Nigdzie nie mogę znaleźć dobrze opisanych
    > różnic a zastanawiam się który telefon wybrać.

    gsmarena.com

  • 3. Data: 2010-05-16 17:45:57
    Od: "news.neostrada.pl" <1...@t...pbz>

    Użytkownik "Pawel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > GG # 1236285 LRU # 275820
    > Your mouse has moved.
    > Windows must be restarted for the change to take effect.

    Uszanowanie

    Czy na te strony zaglądałeś ?
    http://www.gsmarena.com/results.php3?sQuickSearch=ye
    s&sName=omnia