  • Data: 2015-10-01 21:10:44
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 uruchamia się tylko bez SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mujpi2$shr$1@mx1.internetia.pl...
    > Klapki otwierają się, zatrzaski psują, styki baterii źle kontaktują a same
    > baterie często przeżywają telefony. Dlatego nowe telefony mają baterie
    > zabudowane.

    Dokładnie tak bywa.
    Niedawno miałem przyjemność naprawiać odkopaną z szuflady
    prawie nieużywaną Nokię E52 - nówka z folijką na ekranie, kolega
    używał tylko na czas wyjazdu do Polski a tak lezy telefon
    w szufladzie (używa on dziś iPhone 5S w USA).

    Symptomy: Nokia ogólnie działa ale czasem nagle się wyłącza.
    Diagnoza: po jakimś niewielkim i niegroźnie wyglądającym
    upadku wygięły się blaszki trzymające baterię w gnieździe.
    Minimalne ruchy baterii w obudowie, zmiana pozycji telefonu
    powodowały brak kontaktu ze stykami baterii i reset...
    Pod mikroskopem dogiąłem nieco skalpelem sprężynki
    pozłacane i telefon przestał się "dziwnie" zachowywać.

    Gdyby miał zabudowaną baterię i pewny styk to nie byłoby
    problemu tego typu.