  • Data: 2015-10-02 14:19:07
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 uruchamia się tylko bez SIM
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Oct 2015 17:13:09 +0200, LordBluzg(R)<s...@o...com> wrote:
    > Jakim kurwa serwisie? Wali cie? Baterie wymienia się jako element
    > zużyty/popsuty bez komplikacji jakie dostarcza iPhone. Sciągasz
    klapkę
    > palcami, myk i nowa bateria, bez wkrętaków, kleju i plastikowych
    > narzędzi. Tak jest w większości telefonów a Apple udziwniło i
    zrobiło z
    > tego SERWIS :)

    Udajesz czy faktycznie nie rozumiesz modelu biznesowego, w którym
    sprzedawany przedmiot (tutaj telefon) ma określoną w czasie
    przydatność do użycia, po którym należy go wymienić na nowy?
    Ten czas jest tak dobrany aby w jego trakcie bateria przetrwała. Nie
    ma sensu aby telefon "przeżył" baterię, pomijając jakieś przypadki
    wyjątkowe (wada fabryczna).

    Dyskusja nad niewymienialnością baterii w oderwaniu od założeń tego
    modelu przypomina mi tego Bułgar a co się dziwił, czemu ludzie
    sandały kupują, bo jak przyjdzie zima to im zimno będzie...

    --
    Marek