  • Data: 2015-09-30 14:42:35
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 uruchamia się tylko bez SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "LordBluzg(R)" <s...@o...com> wrote in message
    news:mug908$g8c$1@mx1.internetia.pl...

    > Jest napisane :)

    Nie, telefon aktywnie pisze mi na ekranie.

    > To raczej standard przy zużytej baterii, nie tylko
    > Samsuga i nie tylko telefonu.

    Standardem jest dla mnie że bateria się nie ładuje i ma
    2V lub 0V gdy jest wyładowana poniżej progu odcięcia.

    > Niestety, iPhoniarze mają zakazane wymianę baterii
    > i muszą płacić za serwis a co mniej kumaci zmuszani
    > są do zakupu całego telefonu :)

    Wymiana baterii w moim iPhone4 jest trywialna i wymaga
    odkręcenia dosłownie dwu śrubek - to jest 5 minut i każdy
    to może samemu zrobić jak tylko chce. Nie siej propagandy.