  • Data: 2014-08-06 21:24:39
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2014 01:21, J.F. pisze:

    > A swoja droga to paranoja u Samsunga.
    główna pełna wersja- ok

    Core, Ace, S,
    do bani, nie kupować :)

    > Note

    dachówka z rysikiem, rysik ma laga takiego że normalnie jak na PDA nieda
    się pisać

    > - zwariowac
    > mozna, jak sie probuje czlowiek dowiedziec czym sie roznia..
    powinieneś skorzystać z pomocy prawdziwego konsultanta, ale oni też nie
    wiedzą o co kaman....
    GADa zapytaj, on przez parę tygodni studiował wady i zalety

    ToMasz

    PS
    Byłem dzisiaj w Pleju załatwić cesje. polazłem z synem i tak bez okazji
    dali mu gratis.... Samsunga galaxy core! Niestety tylko atrapę...