  • Data: 2014-08-06 21:45:56
    Temat: Re: Samsung Galaxy S3 mini
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-06 21:24, ToMasz pisze:
    > Core, Ace, S,
    > do bani, nie kupować :)

    O Core na razie czytałem prawie same dobre opinie. Niedługo, mam
    nadzieję, będę miał własną.

    > powinieneś skorzystać z pomocy prawdziwego konsultanta, ale oni też nie
    > wiedzą o co kaman....

    Zależy jaki konsultant. Jeśli z jakiejś super infolinii w Polsce to
    zapomnij o ich wiedzy. Pewnie nic nie wiedzą, jak zwykle. Musiałby być
    ktoś, kto się tym po prostu na poważnie zajmuje, testował każdy z nich.

    > GADa zapytaj, on przez parę tygodni studiował wady i zalety

    No może nie parę, góra ze dwa ;).
    Ace podobno mulą.
    S-ki mini są gorsze od ich wersji bez mini, S3 mini sporo się podobno
    wiesza (ale nie każdy to potwierdza)
    S-ki są najlepsze, ale to nic nowego
    Note - nie wiem, nie przeglądałem
    Core - na razie brzmi optymistycznie
    Core Plus - wbrew nazwie, to nie lepszy Core, tylko okrojony Core!

    Każdy z nich występuje też z różnymi numerami, a tu wszystkich nie
    przejrzałem, bo patrzyłem też na ceny. Jak cena szła do ponad 700PLN to
    już nawet nie czytałem.

    > PS
    > Byłem dzisiaj w Pleju załatwić cesje. polazłem z synem i tak bez okazji
    > dali mu gratis.... Samsunga galaxy core! Niestety tylko atrapę...

    Haha ;) Co za GEST!

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/