  • 51. Data: 2014-05-01 13:48:52
    Temat: Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Właśnie pierwszym punktem który przytoczyłeś - wygodą. a także
    > możliwościami przeróżnej konfiguracji pod swoje potrzeby.

    A coś konkretniej? W czym ta wygoda się objawia?

  • 52. Data: 2014-05-03 01:40:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-30 23:06, Marek pisze:

    > U mnie również nie jest podzielone. Za to przy zmianie szerokości okna w
    > Thunderbirdzie obserwuję, że wyrazy same się dzielą i to w prawidłowy
    > sposób.
    Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków.

    --
    animka

  • 53. Data: 2014-05-03 15:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

    > Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków.

    ROTFL
    animka w calej okazałości...

  • 54. Data: 2014-05-04 18:35:08
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-03 01:40, animka pisze:
    > Chyba mózg ci się rozdzielił na kilkanaście kawałków.

    No tak, znów czegoś nie zrozumiałaś. To już klasyka :-D

    Marek

  • 55. Data: 2014-05-04 19:55:22
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-04 18:35, Marek pisze:

    > No tak, znów czegoś nie zrozumiałaś. To już klasyka :-D

    Zajmij się lepiej tymi swoimi rozjechanymi pieskami IView.

    --
    animka

  • 56. Data: 2014-05-04 20:10:51
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2014-04-29 15:26, Trybun pisze:

    > Nie ma sensu jakieś zgłaszanie Acerowi, taki przypadek już pewnie w
    > życiu mi się nie przydarzy ..: Ale oczywiście masz rację - producent
    > powinien jakoś zabezpieczać swoje urządzenie przed przegrzewaniem do
    > tego stopnia że może użytkownika poparzyć, a nawet wybuchnąć.

    Zdajesz sobie jednak sprawę z tego, że nie sposób przewidzieć wszystkich
    ewentualności? Jeśli wyprodukujesz kilka milionów sztuk urządzenia, a
    współczynnik takich nieszczęśliwych wypadków będzie pozostawał na
    poziomie kilku ppm, to i tak będziesz miał kilka medialnych doniesień o
    podobnych nieszczęściach.

    Trzeba to zawsze rozpatrywać w szerszym kontekście.

    1. Ludzie giną w wypadkach samochodowych, ale nie rezygnujemy z
    motoryzacji, bo nasze życie wyglądałoby bez niej nieporównywalnie
    gorzej. Więcej ludzi by też umierało nie mogąc na czas uzyskać pomocy.
    2. Ktoś czasem zatruje się CO2 z instalacji centralnego ogrzewania.
    Nawet najbardziej niezawodny piec może mieć awarie. Gdybyśmy jednak
    przestali grzać w zimie, to ludzie masowo umieraliby z wyziębienia w
    swoich mieszkaniach.
    3. Ktoś czasem dostanie komplikacji po szczepieniu, niemniej w
    generalnym rozrachunku opłaca się szczepić, bo komplikacje są o wiele
    rzadsze i zwykle nieporównywalnie mniej uciążliwe i zagrażając życiu niż
    sama choroba.
    4. Butla gazowa czasem wybuchnie w czyimś domu, jednak nie wracamy do
    stosowania pieców z otwartymi paleniskami, bo one stwarzały większe
    zagrożenie pożarem.

    I w końcu:

    5. W sporadycznej sytuacji telefon komórkowy czasem się komuś zapali.
    Jednak możliwość natychmiastowego wezwania pomocy rekompensuje to
    minimalne ryzyko ze znacząca nawiązką.

  • 57. Data: 2014-05-04 21:04:20
    Od: Marek <p...@s...com>

    Ok, jak sobie życzysz. Aby nie być gołosłownym zademonstruję, że jest
    tak jak napisałem - Thunderbird prawidłowo dzieli wyrazy Twojego posta
    przy 3 różnych szerokościach okna komunikatora:

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7NGFOWWw
    3VUtKNXc/edit?usp=sharing

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7SGdTTGR
    nT1NQbFk/edit?usp=sharing

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7QkNMRXF
    sZW85TG8/edit?usp=sharing

    Kolorem żółtym zaznaczyłem wyrazy, które uległy podzieleniu i
    przeniesieniu do nowej linii (w sposób prawidłowy).

    A teraz wyjaśnij o co Ci chodziło z tą uwagą odnośnie mojego mózgu?
    Podaj logiczne wyjaśnienie. Obawiam się, że nie będziesz potrafiła. Moim
    zdaniem jak zwykle czegoś nie doczytałaś, przekręciłaś, nie zrozumiałaś
    i skomentowałaś ni przypiął ni wypiął. Zastanów się potem głęboko nad
    swoim zdrowiem psychicznym lub... swoim zwyczajem, skup się na dalszych
    obelgach zamiast rzeczowo odpowiedzieć na powyższe pytanie.

    Marek

  • 58. Data: 2014-05-05 02:39:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Atlantis" lk5vrc$fiv$...@p...wsisiz.edu.pl

    > Trzeba to zawsze rozpatrywać w szerszym kontekście.

    > 1. Ludzie giną

    w wyniku niechcianego wybuchu poduszki powietrznej
    czy zakleszczenia hamulca spowodowanego złą pracą
    ESP/ABS/ASR...

    > 2. Ktoś czasem zatruje się CO2 z instalacji centralnego ogrzewania.

    CO2 nie truje, ale dusi. :) Łączy się nietrwale z hemoglobiną. :)
    Pod tym względem jest podobny do O2. :) Czad to [zabójczo głośna
    muzyka] CO.

    Hemoglobina łączy się nietrwale z tlenem (żelazo hemowe
    nie zmienia stopnia utlenienia) i transportuje ten gaz
    z płuc do tkanek. Takie połączenie z tlenem nosi nazwę
    oksyhemoglobiny. W tkankach hemoglobina oddaje tlen
    i pobiera CO2 (transportuje ok. 20% CO2). W połączeniu
    z CO2 nosi nazwę karbaminohemoglobiny i w takiej postaci
    wraca do płuc.

    Hemoglobina może trwale przyłączać różne związki, w tym CO
    i grupę CN-. Ponieważ następuje wówczas zmiana stopnia
    utlenienia żelaza w grupach hemowych, hemoglobina zostaje
    trwale zablokowana i nie może przenosić tlenu, co może być
    przyczyną śmierci.

    Oczywiście, jeśli w pobieranym do płuc gazie nie ma tlenu,
    ale jest przykładowo CO2, nie ma czym oddychać. :) Jednak
    taki stan raczej nie jest nazywany zatruciem.

    > Nawet najbardziej niezawodny piec może mieć awarie. Gdybyśmy jednak
    > przestali grzać w zimie, to ludzie masowo umieraliby z wyziębienia w
    > swoich mieszkaniach.

    I w telefonie, i w samochodzie, i w piecu -- wszędzie jest masa zabezpieczeń.
    W tym telefonie zawiódł termiczny bezpiecznik? Zawiniły także inne układy, bo
    przeca w normalnym telefonie nie ma potrzeby pobierania aż tak dużego prądu,
    aby akumulator ulegał zapaleniu...

    Monster w czasie pracy potrafi nieźle grzać się...

> [...]

    > 4. Butla gazowa czasem wybuchnie w czyimś domu, jednak nie wracamy do
    > stosowania pieców z otwartymi paleniskami, bo one stwarzały większe

    Co ma otwór paleniskowy (czy palewysokowy) do butli czy gazu
    dostarczanego rurociągiem?

    > I w końcu:

    > 5. W sporadycznej sytuacji telefon komórkowy czasem się komuś zapali.
    > Jednak możliwość natychmiastowego wezwania pomocy rekompensuje to
    > minimalne ryzyko ze znacząca nawiązką.

    Jak już napisałem -- każde urządzenie musi mieć szereg zabezpieczeń.
    I dom jest narażony na uderzanie pioruna, bo wystaje ponad grunt,
    ale mamy na to -- piorunochrony...

    Akumulator musi mieć zabezpieczenia.
    Mogą być prądowe, mogą być termiczne,
    mogą napięciowe (zbyt duża delta) czy
    wszystkie razem bądź jakoś inaczej,ale -- muszą być.

    Telefon, który spalił nogę człowiekowi -- jest po prostu ZŁY!

    Egzemplarz jest zły, model jest zły, producent także jest zły...
    Tego ostatniego być może dałoby się naprawić, ten środkowy też,
    a ten pierwszy nie jest naprawialny...

    Ciebie może tez ktoś naprawi... ;)
    Na razie bronisz zbrodni i zbrodniczej działalności.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2014-05-05 18:25:51
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" napisał:

    > Ok, jak sobie życzysz. Aby nie być gołosłownym zademonstruję, że jest tak
    > jak napisałem

    Tłumaczenie czegokolwiek mija się z celem.

    > A teraz wyjaśnij o co Ci chodziło z tą uwagą odnośnie mojego mózgu?

    Najpierw podaj jej definicję 'mózgu', żeby wiedziała o czym mowa.

    > Podaj logiczne wyjaśnienie.

    Buhahahaha pękły mi zajady od śmiechu. Żartowałeś chyba co?

  • 60. Data: 2014-05-05 18:48:36
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-05 18:25, Tomek pisze:

    > Tłumaczenie czegokolwiek mija się z celem.

    > Najpierw podaj jej definicję 'mózgu', żeby wiedziała o czym mowa.

    > Buhahahaha pękły mi zajady od śmiechu. Żartowałeś chyba co?

    Zepsułeś mi zabawę. :-D Byłem bardzo ciekaw czy sama (no może nie sama,
    przesadziłem - z wielką pomocą) odkryje, że coś z nią nie teges i jeśli
    tak, to w jaki sposób wybrnie z tego :-D

    Marek