eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki › Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    Date: Mon, 05 May 2014 22:18:23 +0200

    W dniu 2014-05-05 19:55, animka pisze:

    > Może Ty się zastanów nad swoim zdrowiem. Ja od już dosyć dawna wiem, że
    > z Tobą coś nie tak.

    Tomek, miałeś rację! Wiszę Ci piwo :-D

    > Teraz pierwszy szurnąłeś do mnie i czekałeś na
    > oklaski.

    Zapewniam Cię, że nie tylko ja i nie pierwszy raz. Słyniesz na forum ze
    swojego olewnictwa tego co do Ciebie piszą. W wielu przypadkach czegoś
    nie doczytasz, nie zrozumiesz i Twoje komentarze stają się z d...
    wzięte. Nie tylko ja Ci na to uwagę zwracałem. Chyba nie potrzebujesz
    cytatów z poszczególnych sytuacji? Wiele osób krytykuje Cię właśnie za
    nie przykładanie się do zrozumienia treści dyskusji.

    Zauważ, ze w tym przypadku stanąłem w Twojej obronie. Napisałem, że
    problem z czytnikiem ma ktoś inny. Twoja odpowiedź była impertynencka i
    zdumiewająca swoją nieadekwatnością do sytuacji. Gdyby to była jedna
    wpadka, to ok, mi tez się zdarza coś zrozumieć inaczej. Ale Ty to
    czynisz zazwyczaj. To co chciałem Ci przekazać, to przyłóż się w końcu
    dziewczyno do czytania tego co piszemy. Jeśli masz problemy z
    dys-cośtam, to przeczytaj 3x zanim odpowiesz.

    Marek