eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki › Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
  • Data: 2014-05-06 01:37:13
    Temat: Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-05 22:18, Marek pisze:

    > Tomek, miałeś rację! Wiszę Ci piwo :-D

    > Zapewniam Cię, że nie tylko ja i nie pierwszy raz. Słyniesz na forum ze
    > swojego olewnictwa tego co do Ciebie piszą. W wielu przypadkach czegoś
    > nie doczytasz, nie zrozumiesz i Twoje komentarze stają się z d...
    > wzięte. Nie tylko ja Ci na to uwagę zwracałem. Chyba nie potrzebujesz
    > cytatów z poszczególnych sytuacji? Wiele osób krytykuje Cię właśnie za
    > nie przykładanie się do zrozumienia treści dyskusji.
    >
    > Zauważ, ze w tym przypadku stanąłem w Twojej obronie. Napisałem, że
    > problem z czytnikiem ma ktoś inny. Twoja odpowiedź była impertynencka i
> [...]

    Pisz w imieniu swoim nie cudzym, kultury trochę nie zaszkodzi.
    Siedziałeś już w KF-ie u mnie, szczególnie jak się chwaliłeś zdjęciami
    systemowymi z ATI Catalyst jako swoimi i chciałeś je przerabiać. Bodajże
    latarenki za słabo świecily.
    Wskakujesz ponownie do KF-a bo nie mogę Cię czytać. Mdli mnie.
    PLONK

    --
    animka