  • 1. Data: 2011-04-14 14:52:00
    Temat: Samsung F480 bez simlocka, w bardzo dobrym stanie
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Sprzedam zadbanego Samsunga F480:
    - brak simlock'a
    - najnowszy firmware (brak zawieszen)
    - komplet (karton, wszystkie kable, itd)
    - wiele przydatnych aplikacji w telefonie (rozklad SKM, ZKM, ZTM, TrekBuddy,
    aplikacje, gry, ...)

    Cena: 250 zl
    Odbior osobisty w Trojmiescie.
    kontakt: z...@z...pl (zamien 'z' na 'o')

  • 2. Data: 2011-04-15 06:27:53
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    z...@o...pl, o...@z...pl czy o...@o...pl ?

    --
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 3. Data: 2011-04-15 20:39:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Krzysiek Kiełczewski

    Szkoda, ze nie zauwazyles tego, ze predko anulowalem wiadomosc
    i wyslalem ja na odpowiednia grupe maly, zlosliwy idioto.

  • 4. Data: 2011-04-15 21:07:48
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał:

    > Szkoda, ze nie zauwazyles tego, ze predko anulowalem wiadomosc
    > i wyslalem ja na odpowiednia grupe maly, zlosliwy idioto.

    Co nie zmienia faktu, że nastąpiło to nie dość prędko, skoro wiadomość tutaj
    zawitała.

  • 5. Data: 2011-04-15 22:20:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-15, Q <n...@s...pl> wrote:

    > Szkoda, ze nie zauwazyles tego, ze predko anulowalem wiadomosc

    Cóż. Mój czytnik pobiera newsy on-line. Skoro dobę później pobrał to
    znaczy, że nieskutecznie anulowałeś.

    > i wyslalem ja na odpowiednia grupe maly, zlosliwy idioto.

    Spierdalaj anonimowy spamerze.

  • 6. Data: 2011-04-15 23:03:56
    Temat: Re: EOT
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Co nie zmienia faktu, że nastąpiło to nie dość prędko, skoro wiadomość
    > tutaj zawitała.

    Tak predko jak sie tylko dalo.
    Niestety news.task.* (czy nawet zalecany news.icm.*)
    w polaczeniu z UPC to bardzo kulawy duet.
    Jakis czas minal, ale 5 minut to maks.

    Nie wincie mnie za to ani za wymiane wiadomosci
    oraz ich anulacji (kulawej) miedzy serwerami grup dyskusyjnych.

  • 7. Data: 2011-04-16 08:35:20
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-15 22:39, Q wrote:

    > idioto.

    ostatnie o zamieniamy na a i otrzymujemy twój podpis?

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 8. Data: 2011-04-16 08:36:45
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-16 01:03, Q wrote:

    > Nie wincie mnie za to ani za wymiane wiadomosci
    > oraz ich anulacji (kulawej) miedzy serwerami grup dyskusyjnych.

    Trzeba było to napisać od razu zamiast obrzucać kolegę wyzwiskami,
    niemyty pryszczersie "omyłkowo tylko zwanym człowiekiem"...

  • 9. Data: 2011-04-16 11:55:57
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Trzeba było to napisać od razu zamiast obrzucać kolegę wyzwiskami,

    Gdyby autor "zaczepki" i jego poplecznicy uzywali
    serwera news.task.gda.pl czy news.icm.edu.pl
    czy news.atman.pl czy podobnego,
    to nie zobaczyliby mojej wiadomosci.

    Nie moja wina, ze uzywaja innych serwerow
    i ze nie wiedza, ze czesto komunikacja miedzy
    nimi kuleje.

    Moja wina, ze zagapilem sie i omylkowo puscilem
    wiadomosc nie tam gdzie trzeba,
    ale nie moja wina, ze akurat oni ja zobaczyli.

    Przepraszam, ze znizylem sie do poziomu autora zaczepki.
    Mam juz nauczke i do Twojego poziomu sie nie znize.

  • 10. Data: 2011-04-17 07:32:46
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-04-16 13:55, Q wrote:

    > Przepraszam, ze znizylem sie do poziomu autora zaczepki.
    > Mam juz nauczke i do Twojego poziomu sie nie znize.

    Akurat tu musiałbyś doskoczyć - nie rozumiesz lub nie masz na tyle jaj,
    żeby się przyznać do WŁASNEGO błędu - że zachowałeś się jak burak.

    Bajeczki o niedziałąjącym tym, czy tamtym zachowaj dla kolegów, jak ich
    masz.