  • Data: 2010-09-08 12:05:19
    Temat: Re: Samsung A737- ktoś potrafi zdjąć locka?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    news:i65n3t$ige$1@news.onet.pl...
    > Kolejny. Litości. Czy ty widziałeś na własne oczy jak panienka
    > czegokolwiek używała poza mailem do serwisu/operatora w sprawie odesłania
    > kodu na
    > unlock na podstawie nr IMEI?

    Nie, nie widzialem - raczej słyszałem w telefonie że panienka od mojego
    operatora AT&T na poczekaniu wstukała IMEI i podała mi kod unlock...
    Warunkiem było że musiałem używać tego telefonu wcześniej a nie był
    to telefon z eBaya kupiony od kogoś i nigdy na moim koncie nieużywany.

    > Ten z Nokii trafił do obiegu po 10 latach gdybania.
    > Ten i ŻADEN inny kalkulator.

    I ja jestem jakimś jasnowidzem że mam to wiedzieć?
    Przychodzę na grupę o gsm i pytam. Pytam bo nie wiem.

    > Jesteś kolegą Remka? Speca od kalkulatorów BB5?

    Po co te snucie domysłów? Nie znam Remka - miałem zamiar dokupić
    drugi A737 do tego co już mam i po prostu ciekaw byłem jak odlockować.
    W czym masz problem?