  • Data: 2010-09-16 05:13:44
    Temat: Re: Samsung A737- ktoś potrafi zdjąć locka?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    news:i6ac80$u17$1@news.onet.pl...

    > No ty nie wiesz. Ja wiem.

    Ty też nie wiesz - też zgadujesz...

    > Uważasz, że serwisy firmowe korzystają z jakichś generatorków? Weź pomyśl
    > przez chociaż chwile.

    Dlaczego nie? O co Ci chodzi?

    > Od _zawsze_ każdy operator korzystał z listy przyporządkowanych kodów do
    > IMEIa.

    Bzdura! Dawno temu simlocka zdejmowało sie sekwencją
    kodów niezależnych wcale od IMEI i wspólnych dla tego
    samego modelu telefonu. Modeli telefonów może być
    niewiele w porównaniu do numerów IMEI więc mogę sobie
    wyobrazić u operatora jakąś statycznie wyprodukowaną "listę".
    Ale odkąd kod zdjęcia simlocka zależny jest od IMEI to robi
    się niewesoło i nie sadzę aby panienka z BOKu musiała sie
    przedzierać przez jakąś listę numerow IMEI - wstukuje raczej
    ten numer do komputera i jej :wyskakuje: numer kodu do
    zdjęcia simlocka. Głupotą byłoby według mnie robienie jakiejś
    zupełnie losowej listy numerów kodów - lepiej byłoby je
    wlasnie powiązać w sprytny sposob z numerem seryjnym IMEI.
    Powiązać algorytmicznie - funkcją.

    > Tabelka, spis, lista, wyszukiwarka programowa, wykaz ... nazwij to sobie
    > jak chcesz. Przecież sposób wyświetlania kodu u pani w serwisie jest
    > raczej mało ważny.

    Ale jak odróżnisz czy software panienki posługuje się jakaś
    gotową listą numerów (np. w bazie danych) czy też tworzy
    ten kod na wezwanie używając algorytmu ktorego paremetrem
    jest numer IMEI?