  • 1. Data: 2012-01-23 16:30:53
    Temat: Samsung
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Witam

    TV LCD Samsubg LE32D400. Nie kupujcie tego gówna!!! Mam nadzieję, że choć
    kilku ludzi uchronię przed tym syfem. Konstruktorzy/programiści Samsunga
    chyba nigdy nie korzystali z telewizora. Aby np. zmienić jasność trzeba:

    1. Menu
    2. Tryb obrazu OK.
    3. Wybrać jasność
    4. Nacisnąć OK.
    5. Wyregulować jasność.
    6. Nacisnąć Exit

    6 kroków

    Podobną drogę przez mękę trzeba przejść w celu ustawienia kolejności
    kanałów, czy edycji nazwy. W nazwie może być tylko 5 znaków??? Jak nazwać
    np. Polsat? Czy to złośliwość żóltej rasy, olewanie klienta, czy
    bezmózgowie?

    Remek

  • 2. Data: 2012-01-23 16:46:35
    Temat: Re: Samsung
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-01-23 17:30, Remek pisze:
> [...]
    > kanałów, czy edycji nazwy. W nazwie może być tylko 5 znaków??? Jak nazwać
    > np. Polsat? Czy to złośliwość żóltej rasy, olewanie klienta, czy

    Żółte tak tworzą, i dobrze, dzięki temu nie tylko cena decyduje o kupnie.
    Widziałem jeszcze większe dziwolągi w obsłudze.
    K.

  • 3. Data: 2012-01-23 17:35:02
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > kanałów, czy edycji nazwy. W nazwie może być tylko 5 znaków??? Jak nazwać
    > np. Polsat? Czy to złośliwość żóltej rasy, olewanie klienta, czy

    te 5 znaków to chyba u nich jakiś standard... ja nie mam urządzenia które
    pozwalało by na wpisanie większej ilości...

  • 4. Data: 2012-01-23 18:32:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Remek" <n...@g...com> wrote in message
> [...]
    > kilku ludzi uchronię przed tym syfem. Konstruktorzy/programiści Samsunga
    > chyba nigdy nie korzystali z telewizora. Aby np. zmienić jasność trzeba:

    No i co z tego? Jak często zmieniasz te ustawienia jasności?
    Większość tych nowych telewizorów ma czujnik jasności pomieszczenia
    i sam Ci dostosowuje jasność do ciemnego/jasnego pomieszczenia.

> [...]
    > kanałów, czy edycji nazwy. W nazwie może być tylko 5 znaków???
    > Jak nazwać np. Polsat? Czy to złośliwość żóltej rasy, olewanie klienta,

    Polsat można nazwać PLSAT albo POLST i czemu nie?
    Chyba nie zapomnisz co tam ustawiłeś, nie?

    Piszesz o rzeczach maloistotnych - napisz lepiej jak podoba
    Ci sie jakosc obrazu...

  • 5. Data: 2012-01-23 22:08:04
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > No i co z tego? Jak często zmieniasz te ustawienia jasności?

    Bardzo często. Zmiana kanału, czy choćby ujęcia wymaga regulacji jasności i
    koloru. nadawcy mają w głębokim poważaniu jakiekolwiek normy i każdy h...
    działa na swój strój. Już nie wspomne o proporcjacvh obrazu tz, 4:3, czy
    16:9. Automatyka sobie z tym nie radzi.

    > Większość tych nowych telewizorów ma czujnik jasności pomieszczenia
    > i sam Ci dostosowuje jasność do ciemnego/jasnego pomieszczenia.

    To mnir dopiero rozśmieszyłeś. miałem dotychczas kilkanaście telewizorów, a
    kilka tysięcy składałem i naprawiałem. I tylko jeden z nich miał czujnik
    oświetlenia zewnętrznego. lampowy Topaz z przed 35 lat/ A to omawiane g...
    na pewno nie ma.

    > Polsat można nazwać PLSAT albo POLST i czemu nie?

    Czemu nie piszesz Pszem, Pszmo, albo Pzeml? Czemu nie? Nie przeszkadza Ci
    to? Tym bardziej, że nie widzę uzasadnienia bo znalezionym automatycznie
    kanałom cyfrowym oprogramowanie nadaje pełne nazwy.

    > Piszesz o rzeczach maloistotnych

    To co z Twojego punktu widzenia jest nieistotne mało mnie obchodzi.

    - napisz lepiej jak podoba Ci sie jakosc obrazu...

    Żadna rewelacja. To raczej krok wstecz w porównaniu do CRT. Cytat z teorii:

    Telewizory LCD. Wkrótce będzie to najtańsza technologia produkcji
    telewizorów. Niestety nie
    zapewniają takiej jakości obrazu jak kineskopy CRT czy plazma. Szczególnie
    wada ta ujawnia się przy dynamicznych obrazach, obraz który się szybko
    zmienia jest rozmyty.
    Ograniczony jest kąt widzenia w porównaniu z kineskopami i plazmą, wynika to
    z technologii produkcji, że światło musi przejść przez dwa polaryzatory
    zanim dojdzie do ekranu. Patrząc na ekran pod katem większym niż 50 stopni
    obraz jest ciemniejszy i niekontrastowy.Gorzej odtwarzana jest czerń. Przy
    ciemnych obrazach nie można rozróżnić
    gradacji półcieni. Ciemny ekran nigdy nie ma wystarczającej czerni, ponieważ
    nawet wyłączony piksel częściowo przepuszcza światło.

    Remek

  • 6. Data: 2012-01-23 22:12:59
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Właśnie, że on pisze o rzeczach ważnych. Ja przykładowo zmieniam jasność i
    kontrast dwa razy dziennie -- wieczorem ściemniam, gdy oglądam telewizję w
    łóżku, za dnia rozjaśniam.
    Np. taka firma jak Apple przykłada bardzo dużą wagę do ładnego wyglądu,
    intuicyjności i prostoty obsługi swoich produktów, i jednak wielu osobom się
    to podoba i kupują te produkty.

    Robbo

  • 7. Data: 2012-01-23 23:15:19
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Bardzo często. Zmiana kanału, czy choćby ujęcia wymaga
    > regulacji jasności i
    > koloru.

    I chcesz żebyśmy uwierzyli że podczas jednego filmu
    regulujesz to wszystko ileś razy? Może to jakaś nerwica? ;-)

    > miałem dotychczas kilkanaście telewizorów, a
    > kilka tysięcy składałem i naprawiałem.

    I znów chcesz, żebyśmy uwierzyli, że mając kilkanaście, a
    naprawiając i składając kilka tysięcy (sic!!!), nie
    wiedziałeś że samsungi mają takie menu? ;-))) To tak jakbyś
    przez 10 lat pracował w warsztacie samochodowym, a kupując
    auto po paru dniach zdziwił się, że ma np. turbinę ;-))

    > Czemu nie piszesz Pszem, Pszmo, albo Pzeml? Czemu nie? Nie
    > przeszkadza Ci
    > to?

    A jakbyś chciał nazwać National Geographic to miałbyś
    pretensje do producenta że nie przewidział 20 znaków? ;-) To
    jest tylko jakiś symbol i takie właśnie ma znaczenie.
    Oznaczenia wejść też mają możliwość wpisania małej ilości
    znaków, więc jak wpisać "Nagrywarka"?

    > To co z Twojego punktu widzenia jest nieistotne mało mnie
    > obchodzi.

    Zawsze myślałem że TV kupuje się po to, żeby oglądać jakieś
    treści. Ale widać są tacy którzy kupują rzeczy po to, żeby
    doszukiwać się problemów ;-)

    > Żadna rewelacja. To raczej krok wstecz w porównaniu do
    > CRT.

    A co chciałeś osiągnąć? I czego oczekiwałeś za telewizor w
    takiej cenie? Ja kupiłem podobny do biura, odbiera kanały
    cyfrowe z mojej sieci, i jakoś nie zauważam problemów :-).
    Uczciwie muszę jednak przyznać że niespecjalnie radzi sobie
    z kanałami analogowymi. Tylko pytanie po co kupować LCD do
    analogu?

  • 8. Data: 2012-01-24 05:48:46
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 2012-01-23 17:30, Remek wrote:
    > W nazwie może być tylko 5 znaków??? Jak nazwać
    > np. Polsat? Czy to złośliwość żóltej rasy, olewanie klienta, czy
    > bezmózgowie?
    Wiesz w chinskich hieroglifach to na 5 znakach mozna pewnie oprocz nazwy
    jeszcze solidny opis dolozyc (sorki za OT ale jakos tak mi sie skojarzylo)

    --
    Ahmed
    - alez wodzu, co wodz???

  • 9. Data: 2012-01-24 07:27:59
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 23 Jan 2012 23:12:59 +0100,
    Robbo <n...@g...com> screamed:
> [...]
    > intuicyjności i prostoty obsługi swoich produktów, i jednak wielu osobom się

    Tak. A potem aby zmienić dźwięk smsa trzeba wykonać pierdylion porównywalnych
    do grzebania regeditem w rejestrze kroków.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 08:27:18 user up 13057 days, 20:22, 1 user, load average: 0.02, 0.95, 0.06 ]

    God is real, unless declared integer.

  • 10. Data: 2012-01-24 09:57:23
    Od: "Wojtek" <w...@l...plll>

    Użytkownik "Robbo" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    > Właśnie, że on pisze o rzeczach ważnych. Ja przykładowo zmieniam jasność i
    > kontrast dwa razy dziennie -- wieczorem ściemniam, gdy oglądam telewizję w
    > łóżku, za dnia rozjaśniam.

    Dobrze że mam panasonica viere. Ma automat do tej funkcji i działa wzorowo.
    Nawet w starych loewe i metz to było.

    --
    wojtek