  • 1. Data: 2012-01-23 10:56:47
    Temat: EEPROM 34c02 programowanie podstawka
    Od: "Mario" <k...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów,

    Czy ktoś może miał doświadczenie z programowaniem układów jak w temacie ?
    Czym można te układy programować. Przeszukałem sieć willem nie obsługuje
    pony prog również nie. Chcę sobie takowy programator kupić ew. zmontować.
    Proszę o podpowiedzi, gdzie ew.kupić programator ew. do samodzielnego
    montażu.

    Jest również inny problem mianowicie podstawka pod ww. pamięć. Według noty
    katalogowej Atmela jest to obudowa Ultra Thin Mini-MAP. Czy jest szansa
    dostać takową podstawkę ? Do SOIC nie ma problemu ale to mi się nie przyda.

    Z góry dziękuję.

    Mariusz

  • 2. Data: 2012-01-23 11:35:11
    Temat: Re: EEPROM 34c02 programowanie podstawka
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-23 11:56, Mario pisze:
> [...]
    > obsługuje pony prog również nie. Chcę sobie takowy programator kupić ew.
    > zmontować. Proszę o podpowiedzi, gdzie ew.kupić programator ew. do

    Tę pamięć odczytuje/programuje się dokładnie tak samo jak 24c02. Jeśli
    nie musisz uaktywniać zabezpieczenia przed zapisem to pony prog czy
    willem powinien wystarczyć.

  • 3. Data: 2012-01-23 12:15:45
    Od: "Mario" <k...@g...pl>

> [...]

    Tę pamięć odczytuje/programuje się dokładnie tak samo jak 24c02. Jeśli
    nie musisz uaktywniać zabezpieczenia przed zapisem to pony prog czy

    Wielkie dzięki czas na zabawę :)

    --
    Mariusz