  • Data: 2012-01-23 23:15:19
    Temat: Re: Samsung
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo często. Zmiana kanału, czy choćby ujęcia wymaga
    > regulacji jasności i
    > koloru.

    I chcesz żebyśmy uwierzyli że podczas jednego filmu
    regulujesz to wszystko ileś razy? Może to jakaś nerwica? ;-)

    > miałem dotychczas kilkanaście telewizorów, a
    > kilka tysięcy składałem i naprawiałem.

    I znów chcesz, żebyśmy uwierzyli, że mając kilkanaście, a
    naprawiając i składając kilka tysięcy (sic!!!), nie
    wiedziałeś że samsungi mają takie menu? ;-))) To tak jakbyś
    przez 10 lat pracował w warsztacie samochodowym, a kupując
    auto po paru dniach zdziwił się, że ma np. turbinę ;-))

    > Czemu nie piszesz Pszem, Pszmo, albo Pzeml? Czemu nie? Nie
    > przeszkadza Ci
    > to?

    A jakbyś chciał nazwać National Geographic to miałbyś
    pretensje do producenta że nie przewidział 20 znaków? ;-) To
    jest tylko jakiś symbol i takie właśnie ma znaczenie.
    Oznaczenia wejść też mają możliwość wpisania małej ilości
    znaków, więc jak wpisać "Nagrywarka"?

    > To co z Twojego punktu widzenia jest nieistotne mało mnie
    > obchodzi.

    Zawsze myślałem że TV kupuje się po to, żeby oglądać jakieś
    treści. Ale widać są tacy którzy kupują rzeczy po to, żeby
    doszukiwać się problemów ;-)

    > Żadna rewelacja. To raczej krok wstecz w porównaniu do
    > CRT.

    A co chciałeś osiągnąć? I czego oczekiwałeś za telewizor w
    takiej cenie? Ja kupiłem podobny do biura, odbiera kanały
    cyfrowe z mojej sieci, i jakoś nie zauważam problemów :-).
    Uczciwie muszę jednak przyznać że niespecjalnie radzi sobie
    z kanałami analogowymi. Tylko pytanie po co kupować LCD do
    analogu?