eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySamochody niedoceniane › Re: Samochody niedoceniane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    Subject: Re: Samochody niedoceniane
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <f5zjcijzghgu.wokv1joj1kpl$.dlg@40tude.net>
    <osshxppq972c.o7xd4pbcuu0c$.dlg@40tude.net>
    <5fe1fa8d$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe274a3$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe27b79$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <rru0id$q39$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5fe31415$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fe323fb$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Organization: N/A
    Date: Wed, 23 Dec 2020 16:23:47 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5fe323fb$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5fe36100$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 157.25.188.163
    X-Trace: 1608737024 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31099 157.25.188.163:64277
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2444
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2689046
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2020-12-23 12:03, J.F. wrote:
    [...]
    > Maluch raczej nie, ale o to chodzi - ty pamietasz jakies 1.6D bez turbo,
    > o mocy jakies 50KM,
    > a wspolczesny diesel ma 100, 150, 200KM ... praktycznie identyczny jak
    > benzynowy o tej samej mocy.
    No raczej nie identyczny bo dizel o tej samej mocy zapewne będzie miał
    większy moment obrotowy, ale za to pewnie będzie się wolniej wkręcał na
    wysokie (wysokie, hehe) obroty. W każdym razie nie tylko moc i moment
    się liczy. W końcu poważni tunerzy po coś przetaczają/frezują te koła
    zamachowe i wkładają tytanowe korbowody.

    >>> Jakoś tak się składa, że co roku poznaję kilka czy kilkanaście nowych/*
    >>> pojazdów i mam raczej odmienne zdanie.
    >> To raczej złudzenie, bo jakimś dziwnym trafem tych dynamicznych dizli w
    >> hot hatch-ach raczej nie uświadczysz, o autach ,,sportowych" z wyższych
    >> półek nawet nie wspominając.
    >
    > To zobacz w jakis sredni model.
    Za bardzo nie rozumiem, co rozumiesz przez ,,średni model" w tym
    kontekście. W każdym razie chodzi mi o to, że producenci raczej nie palą
    się do wstawiania rzekomo dynamicznych dizli do aut, które z założenia
    mają być dynamiczne (co do audi nie jestem pewny). Nawet w takich
    samochodach sportowych dla ubogich jak hot hatch-e.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: