  • Data: 2020-12-24 13:50:06
    Temat: Re: Samochody niedoceniane
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2020 o 18:43, Maciek pisze:

    > Mój typ: Ford Mondeo mk2 1.8 benzyna kombi. Wygodny wół roboczy,
    > krytykowany że rdzewieje (rdzewiał, ale nie przerdzewiał) i że silnik słaby
    > i że duzo pali (10 po mieście) a LPG nie lubi (z instalacją 3. gen. zrobił
    > u mnie 150 tys.). Bardzo dobrze sie prowadził. Ogólnie po 300 tys. poszedł
    > na przemiał, ale zwrócił się wiele razy.
    > Po mojej okolicy jeszcze odrobina ich jeździ.

    Przebijam. Mój pali tyle samo ale to 3l silnik 150koni. Rocznik 2006 i
    ZERO rdzy...oprócz rurek do tylnej nagrzewnicy (niegarażowany) automat.
    Zrobiłem nim 250tys i regenerowałem wtryski przy 90tys, wymiana wahacza,
    stabilizatorów i tylne amory+uszczelka pod głowicą bo nie dolałem płynu
    latem. Olej trzyma od zmiany do zmiany bez dolewek. Powierzchnia
    bagażowa to airbus raczej. Po usunięciu tylnych siedzeń wchodzą prawie 2
    baniaki 1000l, takie:
    https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/79/78/11
    /mauzer-baniak-pojemnik-1000l-mikolow-slaskie-517587
    548.jpg.

    Idealny na wakacje i do pracy jako zaopatrzenie w materiały i narzędzia.

    7 miejsc siedzących, najwyższa wersja KIA Carnival CRDI EX z tego
    rocznika (ostatnie z taśmy). Nie umiem go sprzedać (mam też mniejsze
    bryczki) bo ciągle działa bezawaryjnie w sumie. Części tanie ale nie mam
    co wymieniać. Nigdy mnie nie zawiódł (tfu).

    Problemem jest tylko waga (2100kg solo)/grube blachy, bo jak go rozpędzę
    powyżej setki (osiąga 190km/h) to muszę mieć lądowisko do hamowania.

    Miałem sporo aut ale to auto jest niezniszczalne. Już takich nie robią :(

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>