  • Data: 2018-11-02 10:45:14
    Temat: Re: Samochody hzbrzdowe kosytz adowania akumulatorow.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:prh4vc$1bk$...@d...me...
    >obawiam się ze to jest ściema. gdyby tak było, znaczy akumulator
    >projekowany byłyb na 50 lat życia, to ten który go zaprojektował,
    >zostałby zwolniony z pracy, bo wystarczyło by 10% z tego życia, za
    >zdecydowanie niższą cenę.

    A moze cena jest niewiele wyzsza, a sa ludzie gotowi znacznie wiecej
    zaplacic za taka baterie ?

    >to tak jakby silnik diesla miał mieć pierwszy przegląd po 1000km. da
    >sie? tak, ale chyba tylko w statkach.

    Masz na mysli milion km ? To znow nie tak duzo, biorac pod uwage ze
    statek tak 500-1000 km/dobe plynie,

    Statkowe diesle:
    -maja dzialac ~30 lat i to pracujac prawie bez przerw, bo wymiana
    silnika jest bardzo trudna,
    -maja byc bezawaryjne w tym czasie, bo lepiej zeby sie nie zepsul na
    srodku oceanu,
    -maja niskie obroty, np 180/min, wiec zuzycie calkiem inne
    -maja caly czas opieke fachowca ... a teraz jeszcze komputera.

    J.