    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Date: Tue, 28 Feb 2023 14:31:51 +0100
    <tsv6ju$d5u$5$Cav@news.chmurka.net> <tt0k89$rpk2$1@dont-email.me>
    <tt1ht3$2t1$1$Cav@news.chmurka.net> <tt1qjh$12i1a$1@dont-email.me>
    <tt1rg3$8ba$1$Cav@news.chmurka.net> <tt3586$17b1v$1@dont-email.me>
    <tt498g$kub$2$Cav@news.chmurka.net> <tt5lm0$1isr3$1@dont-email.me>
    <tt6pfh$5le$1$Cav@news.chmurka.net> <tt71ll$1q39b$1@dont-email.me>
    <tt739l$bq7$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <tt9lmk$nvd$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1h0qjnfppq2pi.1chpozf39coak$.dlg@40tude.net>
    <tt9tkr$u8n$2$Cav@news.chmurka.net>
    <17i7l2sqb1dj5$.1fe3ix98y1019$.dlg@40tude.net>
    <6133596669$20230224234743@squadack.com>
    <2jwldic0lxws.wb7hb02hxeak$.dlg@40tude.net>
    <2491261216$20230228130224@squadack.com>

    On Tue, 28 Feb 2023 13:02:21 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello J.F,
    > Monday, February 27, 2023, 6:10:32 PM, you wrote:
    > [...]
    >
    > Daj spokój...

    Sprawial wrazenie takiego, co wie co mówi.
    Ale chyba jeszcze miał mało z Covid do czynienia ... aczkowiek to w
    sumie dobrze mówi - trzeba pacjenta przeprowadzic przez zapalenie
    płuc.

    ID-19-hydroksychlorochina-oraz-lopinavirem-i-ritonav
    irem-nie-przynosi-efektow,38620.html

    > Heparynę (jej pochodne oczywiście) podaje się ZAWSZE leżącym pacjentom
    > w szpitalach. Bez względu na chorobę.

    entow-z-wysokim-ryzykiem-zakrzepicy-hospitalizowanyc
    h-z-powodu-COVID-19,44401.html

    > Zmniejsza krzepliwość. Brak porównania, bo nie powinno być pacjentów,
    > którym nie podawano heparyny.

    > Nic nie wiedziano bardzo długo.

    Po paru sekcjach powinni wiedziec, ze zakrzepica sie zdarza ... albo
    jak piszesz - heparynę sie wszystkim leżącym podaje ...

    J.