eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySamochody elektryczne przyczyniaja się do zmniejszania ilości spaliniaków › Re: Samochody elektryczne przyczyniaja się do zmniejszania ilości spaliniaków
  • Data: 2020-10-21 19:07:13
    Temat: Re: Samochody elektryczne przyczyniaja się do zmniejszania ilości spaliniaków
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tryskacze to moga najwyzej pozar smietnika ugasic.
    bardzo macie wielkie doświadczenie w tych sprawach widzę. Ja mam
    niewielkie, bo co prawda parę razy tylko "macałem" taką instalacje od
    strony zbiornika, pompy i silnika, ale za to mam wyobraźnie. i wyobrażam
    sobie, ze jakby jednak była tam instalacja tryskaczowa, to duuuuużo
    ciężej byłoby przenieść pożar na sąsiednie zalane wodą auta. My tu nie
    dyskutujemy że jakiś elektryk spłonął, tylko 46 zwykłych aut i być może
    budynek. Więc moim zdaniem - tryskacze w znaczącym stopniu ograniczyłyby
    rozprzestrzenianie się ognia. Nawet gdyby ów pojazd elektryczny miał
    system powiadamiania o przekroczeniu pewnej temperatury ogniwa, to można
    by było drastycznie ograniczyć rozprzestrzenianie ognia. ile takie
    powiadomienie może kosztować? 100zł+karta sim za 5/rok?

    ToMasz