  • 151. Data: 2023-02-08 21:41:14
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 07.02.2023 o 19:32, J.F pisze:

    > A smierdzi nie "w calym miescie", tylko przy ulicy na której samochody
    > stoją w korku.

    Śmierdzi z samochodu przed Tobą. Może tego tak nie czujesz gdy/bo jesteś
    w zamkniętej kabinie i nie ma tak dużej dynamiki.

  • 152. Data: 2023-02-08 21:46:40
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 08.02.2023 o 06:32, Shrek pisze:

    > Nie, nie stoją. Na terenie dzielnicy gdzie mieszka 140 tysięcy osób jest
    > 6 punktów, z czego trzy na P+R (trzeb mieć bilet miesięczny i można
    > tylko w dzień), jeden w centrum chandlowym gdzie trzeba wcześniej...
    > zadzwonić do ochrony i dwwie na zadupiu - nie sprawdzałem jakie fikołki
    > trzeba odstawić.

    To jedź dalej i d..y nie zawracaj.

    > Mam do ciebie pośbę - jeźdź sobie melexem ale innym nie wmawiaj, że brak
    > możliwości zatankowania nie jest istotną wadą.

    Ty weź czytaj co ja piszę a nie co tobie wydaje się, że ja piszę.

  • 153. Data: 2023-02-08 21:48:16
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 08.02.2023 o 06:34, Shrek pisze:

    > Próbowałeś kiedyś skakać z bloku? Latanie musi być zajebiste. A
    > ministrantów gwałciłeś - to skąd kurwa wiesz że nie jest dobre?

    No przecież jest zajebiste dla tych co mają takie "hobby". Nie jest
    zajebiste z moralnego punktu widzenia wykorzystywania zależnych od
    siebie osób. Czyli coś zupełnie innego.

    > Po drugie bo mogę. A po pirewsze bo takie debile jak ty próbują mi
    > wmówić że to dla mnie dobre.

    To TY JESTEŚ DEBIL, jw.

  • 154. Data: 2023-02-08 22:26:38
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 08.02.2023 o 17:17, Shrek pisze:

    > Nie interesuje mnie twoja żona. Problem w tym że elektrofanboje się
    > usułują wpierdalać w moje sprawy.

    Masz jakąś obsesję.

  • 155. Data: 2023-02-08 23:07:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-08 o 20:10, io pisze:

    > Tak, zamiast ludzi tylko rośliny. No ale ... czemu doliczać produkcję
    > prądu a paliw już nie. Ludzie w ogóle nie umieją zreflektować się.

    A kto powiedział, że nie? W większości materiałów promujących
    elektryki jest cały czas podkreślane jak to wydobycie, transport
    i przetwarzanie ropy jest energochłonne i szkodzi środwisku
    a prąd na białym koniu z gniazdka wyjeżdza - czyściutki.

  • 156. Data: 2023-02-09 00:25:25
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 08.02.2023 o 21:48, io pisze:

    > No przecież jest zajebiste dla tych co mają takie "hobby". Nie jest
    > zajebiste z moralnego punktu widzenia wykorzystywania zależnych od
    > siebie osób. Czyli coś zupełnie innego.

    > To TY JESTEŚ DEBIL, jw.

    Biorąc pod uwagę że ty jesteś kretynem shrek zmartwił by się
    jakbyś go tak nie nazwał.

    Pozdrawiam

  • 157. Data: 2023-02-09 07:13:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 08.02.2023 o 15:15, Cavallino pisze:
    > Chyba że chodzi Ci o to czy sprawny diesel bez dpf musi kopcić.
    > Nie - nie musi - mój ceed 2007 nie kopcił.

    Dokładnie o to mi chodzi.
    Kopcił na 100% przy przyspieszaniu. To że nie było to w stylu Focusa czy
    innego przysłowiowego Golfa w TDI czyli chmura czarnego dymu nie
    oznacza, że tych PM2.5 i PM10 nie było w dużej ilości (a i innych na
    pewno :) ).
    Jak myślisz po co te filtry DPF w nowych sprawnych dieslach się wypalają
    co chwilę?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 158. Data: 2023-02-09 07:16:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 08.02.2023 o 17:14, Shrek pisze:

    > No to tak jak mój. Więc skąd ten smród co przedpiscy czują po całym
    > mieście - samochody krócej niż dwie minuty jeżdzą czy jak?

    Wczoraj nawet, po zaparkowaniu w garażu wysiadłem z auta poniuchać - nic
    specjalnego czuć nie było - po rozruchu na zimno, nawet na wolnym
    powietrzu, czuć wewnątrz auta.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 159. Data: 2023-02-09 07:37:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-02-2023 o 07:13, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > innego przysłowiowego Golfa w TDI czyli chmura czarnego dymu nie
    > oznacza, że tych PM2.5 i PM10 nie było w dużej ilości (a i innych na

    A to może być - piszę o tym co wyczuwałem zmysłami.

    Tak czy tak - śmierdział okrutnie i wszystkie moje następne diesle po
    nim również.

    Wersji z adblue nie miałem, ale że właśnie po to go wprowadzono, żeby tą
    śmierdzącą chemię wyeliminować, zakładam że jest w nich dużo lepiej.

    Niestety - to co jeździ po naszych miastach, to głównie właśnie te
    smrodzące (czyli z bespośrednim wtryskiem, ale bez adblue).

    Do tej pory import używek w większości oznacza właśnie takie.

  • 160. Data: 2023-02-09 09:40:18
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 08.02.2023 o 19:19, Shrek pisze:

    > I dopóki to nikomu nie przeszkadza to ty sobie ładuj i mi nic do tego, a
    > ja sobie będę ładował i ode mnie się odwał. Ja ci nie bronię mieć
    > elektryka jak uważasz że jest dla ciebie lepszy - twoje prawo. A na
    > zasadzie wzajemności odwal się od moich praw. A teraz spadaj:P

    Ty spadaj. Przychodzisz tutaj hejtować. Nic merytorycznego nie piszesz.