  • Data: 2013-12-19 18:28:45
    Temat: Re: Samochody bez PJ
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-19 15:23, k...@g...com pisze:

    > Jakie kasty, jaki bandytyzm? Ty pierdolnięty jesteś w wyniku wypadku czy z
    urodzenia. Jakiś siedemdziesięcio latek nie zaliczy badań na PJ. Na rowerze może
    jeździć bez żadnych badań. To dlaczego do kurwy nędzy nie wolno by mu było kierować
    trzy lub cztero kołowym rowerem z silniczkiem, ogrzewaniem i dachem? Ty też kiedyś
    nie zaliczysz badań na przedłużenie PJ. To tylko kwestia czasu.

    Domyślam się że stawiasz mi jakiś zarzut. Wybacz ale ja zdania nie
    zmienię - precz z podziałami ludzi na św. krowy i bydło robocze. Od
    kierowca FIATa 126p wymaga sie uprawnień do poruszania się po drogach,
    to takie same uprawnienia powinien obowiązywać każdego innego uczestnika
    ruchu drogowego. Ustaliliśmy że przechodzimy w stan emerytalny w wieku
    67 lat to niech każdy opłacający składki emerytalne przechodzi na
    emeryturę w tym samym wieku co inni, a nie pasożytuje w imieniu prawa na
    innych. Jeszcze raz - precz z sqr**ństwem podziału ludzi na kasty
    wybrańców i tych gorszych.

    A co do mnie - uwierz, mi nie jest potrzebne jakieś zaświadczenie
    lekarskie - gdy poczuję że nie mogę samodzielnie prawadzić auta, to
    nawet nie stawię się przed panem/nią lekarzem w celu uzyskanie jego/jej
    opinii.