    From: p0li <p...@t...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochod z USA?...
    Date: Wed, 26 Jun 2013 19:44:39 +0200
    <122vn8454j1od.h6qvyfg92vp7$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...z.dialoga>
    <51c9bdca$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...z.dialoga>
    <51c9cc27$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...z.dialoga>
    <51ca0532$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@p...z.dialoga>
    <51cb00d6$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ob87hbvy62wz$.dlg@p0li.z.dialoga>
    <51cb106e$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>

    T->Dnia 2013-06-26 18:01:56 niejaki Cavallino napisał:
    > Użytkownik "p0li" <p...@t...net> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie.
    > A że nie ma autostrad na których jest limit 100, to po prostu bzdurzysz o
    > spalaniu, podając jakieś funta kłaków nie warte dane.

    no fakt - nie ma

    cyt:
    |:> Na autostradach nie obowiązują zasadniczo ograniczenia prędkości, natomiast
    należy uważać na znaki drogowe, które mogą wprowadzać ograniczenia szybkości na
    niektórych odcinkach. Na niemieckich autostradach jest coraz więcej takich odcinków.
    Często wprowadza się ograniczenia szybkości zależne od godzin (zwykle w godzinach
    nocnych od 22.00 do 6.00 rano) lub zależne od warunków pogodowych (na wypadek mgły
    lub opadów atmosferycznych). Ograniczenia obowiązują także w miejscach, gdzie
    autostrady są przebudowywane: takie miejsca są często kontrolowane przez policję.
    |:>
    |:> Jeżeli autostrada przechodzi przez miasto, to prędkość na niej obowiązująca
    wynosi zwykle 80km/h dla pojazdów osobowych do 3,5t (nie dotyczy to samochodów z
    przyczepami, pojazdów kampingowych i autobusów) oraz 60km/h dla pojazdów ciężarowych.

    > A kto Cię pytał o Twoje podróże?

    spalanie przeważnie jest skutkiem podróży

    > Pytanie było o spalanie w normalnych warunkach.

    no właśnie - to były normalne warunki - jazda z pkt A do pkt B z max
    dozwoloną prędkością

    > Czyli takich w których dużą część przebiegu robisz w mieście, a na
    > autostradzie jedziesz 130, a nie poniżej 100.

    o miescie nikt nie mówił, założeń prędkości tez nigdzie w wątku nie
    widziałem podałem minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć 200 konnym
    autem (jednorazowo) - ty dorabiasz do tego jakies ideologie

    > Więc jeśli uważasz, że kogokolwiek interesuje jakieś ekstremalne spalanie
    > osiągnięte w ekstremalnie korzystnych warunkach, to przyzwoitość nakazuje
    > dopisać że takie właśnie ekstremalne warunki były, a nie nadawać bzdury o
    > takim pomiarze przy pytaniu o warunki normalne.

    oczywiscie masz racje - wygrałeś
    nie chce mi sie dalej ciągnąc tej dyskusji - szczególnie że inni czytelnicy
    już zrozumieli co miałem na myśli
    dla mnie eot

    --
    P0zdrawiam