    From: "Deflegmator" <w...@M...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochod z USA?...
    Date: Tue, 25 Jun 2013 21:03:22 +0000 (UTC)
    <kqc26b$hem$1@node2.news.atman.pl> <kqc3ij$hno$1@node1.news.atman.pl>
    <kqc444$i9t$1@node1.news.atman.pl> <kqc4js$k23$1@node2.news.atman.pl>
    <kqc6li$l0g$1@node1.news.atman.pl>
    <51c9c3a7$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqcj99$3aj$1@node2.news.atman.pl>
    <51c9d965$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqcn4v$79a$1@node2.news.atman.pl>
    <51c9e1dc$0$1463$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqcomq$8p8$1@node2.news.atman.pl>
    <51c9eb10$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqcsdo$c61$1@node1.news.atman.pl>
    <51c9fd2f$0$1449$65785112@news.neostrada.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Czy Ty sobie jaja robisz, czy innych masz za idiotów?
    > Inny schemat połączeń elektrycznych to w zasadzie standard
    > w samochodach na rynek amerykański i przy przejściu na
    > standard EU wymaga dostosowania. O problemie możesz pisać
    > tylko wtedy, kiedy nie ma stosownym lamp w standardzie
    > kontynentalnym, a takie są.

    No i to jest rzeźba, tyle że nie tak drastyczna jak klejenie klosza
    od nowa. Tutaj się zgadzamy, prawda?

    > Czyli nie ma problemów z światłami, które sugerowałeś...

    No wiesz, jakoś tę homologowaną lampę trzeba podłączyć u Zenka.
    Skutki mogą być różne - śmiesznie będzie, gdy przy ostrzejszym
    hamowaniu ślepia hondzie wypadną. :)

    Ale w przypadku wielu aut bez europejskiej wersji są bardzo duże
    problemy. A nie widzę powodu, dla którego takie samochody miałyby po
    Polsce nie jeździć, skoro jeżdżą - często nieprzerobione - po
    Europie.

    --
    Deflegmator