  • Data: 2013-06-26 02:41:21
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-06-25 21:39, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Nieprawda. Pominę już fakt, że obecnie była mowa o aktualnych
    > rejestracjach.

    Zgadza się że o aktualnych, reszta już się nie zgadza.

    > Tak, samochód ma takie spełniać i potwierdzeniem jest wynik
    > pierwszego badania technicznego tutaj. Jak był zarejestrowany
    > 20 lat temu to obowiązują go przepisy z tamtego okresu.

    Ale to potwierdzenie bywa że jest wydawane nie do końca zgodnie
    ze stanem faktycznym i w razie kontroli nie ochroni przed
    zabraniem dowodu.

    > Napisałem wcześniej, że samochód ma spełniać nasze wymogi
    > i jak je spełnia, to dostaje dopuszczenie do ruchu.
    > Sytuacje, w których dopuszczenie dostały pojazdy nie spełniające
    > naszych norm (bez specjalnej zgody ministerstwa) mnie nie
    > interesują. Wiele osób kombinuje i później płacze, że policja
    > zła.

    Praktyka pokazuje że dostaje dopuszczenie nie zawsze spełniając.
    Ta sama praktyka pokazuje że potem drogówka potrafi za to
    dowód zabrać.

    > Czytasz czasem na co odpowiadasz?

    Czytam.

    > Będzie i czasem sprawdzają.

    A znają przepisy innych krajów z EU ? nie bardzo w to wierzę.