  • Data: 2011-01-14 17:26:29
    Temat: Re: Samochód z Niemiec, problem z US
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jan 2011 16:58:11 +0100, Cavallino wrote:

    >Może się wypiąć - dał umowę i na drzewo.
    >Aaaa moment - on nie figuruje w łańcuszku właścicieli?
    >No to zadenuncjować.

    I przy okazji siebie ?
    Bo to delikwent nawet nie wie ile przepisow zlamal.

    No ale jak sie handlarz bedzie opieral to nie bedzie innego wyjscia.
    Ukaraja, ale handlarza bardziej. Pod warunkiem ze go zechca
    kontrolowac dokladniej gdy bedzie "ja tego pana nie znam"

    Zaraz - nie ma jakos tak ze kto pierwszy do US doniesie ten nie ponosi
    kary ?

    >No i co z tego?
    >Nie chodzi o to co musi sprzedawca, tylko co musi nabywca.
    >A on nie ma obowiązku dostarczania, faktury, jeśli ma inny dokument
    >sprzedaży.

    Sprawdzi co na to stosowne rozporzadzenie.
    Tylko chwilowo sprawa jest na innym etapie, to inne rozporzadzenie.

    J.