  • 1. Data: 2012-08-27 22:09:18
    Temat: Samochód rano "kangórzy"
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Zawsze rano jak odpalę samochód Kia Carens 1.8 2000r. i ruszam to samochód
    kangórzy tzn. dostaje czkawki, szarpie przyspiesza i zwalnia i tak jest
    przez około minutę.
    Gdy samochód chodzi na biegu jałowym bez ruszania przez 1 minutę nie mam
    takich objawów pracuje równo.
    Co może być tego przyczyną?

  • 2. Data: 2012-08-27 22:31:18
    Temat: Re: Samochód rano "kangórzy"
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Kamikazee pisze tak:

    > Gdy samochód chodzi na biegu jałowym bez ruszania przez 1 minutę
    > nie mam takich objawów pracuje równo.
    > Co może być tego przyczyną?

    Zanim powietrze nagrzeje się (przez minutę) od kolektora wydechowego
    przez chwyt ciepłego powietrza. Np czujnik temp powietrza w kolektorze
    dolotowym albo zintegrowany czujnik temp w przepływomierzu?

    hu nołz ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-08-27 22:38:45
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Kamikazee

> [...]
    > tak jest przez około minutę.
    > Gdy samochód chodzi na biegu jałowym bez ruszania przez 1 minutę nie mam

    Prawdopodobnie marka auta. W moim Polonezie Trucku Royu nie ma takich
    problemów ze względu na manualnie regulowane ssanie do gaźnika.

    --
    ignorance is bliss