  • 121. Data: 2011-12-30 09:27:57
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Wiesz może co w Palio montowali? Coś więcej możesz powiedzieć? Osiągi
    > średnio mnie interesują... raczej to by tyle nie chlał... Wiem, wiem... na
    > powietrze to żaden nie będzie jeździł - tylko takie sondowanie robię :)

    przeciez pisałemże palio 1999 1,2 8v spalał ponad 10L LPG w miescie,
    trasa to jakieś 8L (minimum).

    bez sensu - bo moc i komfort pod psem.

  • 122. Data: 2011-12-30 09:30:41
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    XWindowsMen nabazgrał(a):

    > Wszystkie generacje? K11 już mogę za 2,5k dostać... wszystko fajnie
    > pięknie... nawet by mi odpowiadał... Tylko że "to" mi naopowiadał o
    > strefach zgniotu i jo :/

    Brat jeździł Micrą przez parę lat (chyba 6 albo 7), miał przy tym parę
    stłuczek (żadna z jego winy i żadna poważna, typowo miejskie) i oprócz strat
    na blacharce nic z tym autem nie było robione oprócz wymiany oleju, klocków
    i lania paliwa .. kolega też miał micrę i pozbył się jej tylko dla tego że
    wyprowadził się na stałe do Szwajcarii i gdyby nie to dalej by nią jeździł
    (tak mówił)
    Ja i brat mamy pod 2m wzrostu i autko spokojnie mieściło dwóch wysokich +
    dwie osoby z tyłu + bagaże jak trzeba było gdzieś pojechać na urlop :)

  • 123. Data: 2011-12-30 09:33:09
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-30 09:23, XWindowsMen pisze:

    > Mondeo to "to samo co Escort" czy coś się zmieniło? Jakiś szrot widzę za
    > 3k już...
    Akurat mowa była o golfie, ale mondeo mk1 tak samo szybko gnije jak
    escort. Do tego większe, cięższe i więcej pali.

  • 124. Data: 2011-12-30 09:35:57
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-12-30 08:59, XWindowsMen pisze:
    > W dniu 29.12.2011 23:16, Maciek pisze:
    >
    > Palio o dziwo można znaleźć na Allegro za 2,5 PLN... gdzie jest haczyk?
    > Wygląda na duży samochód... wyposażenie wystarczające... o co chodzi? :)
    >
    > Nexia... też niczego sobie... "lepsza" mimo wszystko od Fiata?
    palio wygląda tylko na duży samochód. Strasznie wąski jest i mało
    miejsca w środku. Nexia to kadett i innej budzie i ze znaczkiem daewoo.
    Wnętrze i mechanika praktycznie identyczna co w kadecie

  • 125. Data: 2011-12-30 09:37:15
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 30.12.2011 05:36, MarcinJM wrote:

    > Rozumiem, ze oryginalne sie nie zuzywaja?
    > Po co wiec ludzie montuja nieoryginalne? ;)
    > Escorta mialem tydzien, na dluzej nie starczylo mi nerwow.

    Nieoryginalne zużywają się _szybciej_ :) Padł mi oryginał, kupiłem
    oryginalną używkę - pojeździł 1,5 roku. Następnie kupiłem nowy zamiennik
    - pojeździł rok.

    No właśnie nie wiem, niektórzy niesamowicie psioczą na Escorta.
    Jeździłem 3 lata autem, które miało 11 lat jak je kupiłem. Było ostro
    bite niestety. Oprócz eksploatacji, musiałem wymienić te przełączniki
    ;), do tego raz skrzynka przekaźników - kupiłem używaną na szrocie za
    100zł i przesmarowanie rozrusznika, przeczyszczenie wtyczek pod maską,
    wypłukanie w benzynie zaworu bocznikowego powietrza (? potocznie
    krokowca). Auto zrobiło jakieś 70 tysięcy ze mną. No...i próbowałem coś
    z rdzą zrobić, ale poszło dużo kasy, a rdza śmiejąc się wychodziła w
    innych miejscach.

    XWindowsMen - jeżeli nie masz kanału i kogoś, kto zna się na blachach i
    podwoziach, nie bierz Escorta - bo z dużym prawdopodobieństwem
    pierwszego przeglądu rejestracyjnego nie przejdzie - podłużnice do
    roboty - jakieś 600-800zł albo więcej.

    pozdrawiam
    karbar

    --
    [wro][Leniwa MuShellka]
    rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

  • 126. Data: 2011-12-30 09:39:32
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 30.12.2011 05:49, Grejon wrote:

    > To tam przekaźników nie ma?

    Przekaźnik świateł drogowych chyba jest. Co do mijania...no kruca bomba,
    na forum escorta radzili kupić przekaźnik z wersji skandynawskiej, który
    automatycznie włączał światła po włączeniu silnika, właśnie po to, by
    przełącznik oszczędzać. Ale pytaj bardziej obeznanych...

    pozdrawiam
    karbar

  • 127. Data: 2011-12-30 10:13:07
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 30.12.2011 09:35, Kamil 'Model' pisze:

    > palio wygląda tylko na duży samochód. Strasznie wąski jest i mało
    > miejsca w środku. Nexia to kadett i innej budzie i ze znaczkiem daewoo.
    > Wnętrze i mechanika praktycznie identyczna co w kadecie

    Palio już mi chyba przeszło w takim bądź razie... Nexia al'a Kadett -
    czytać na "+" czy "-"!? Jakoś strasznie surowy stan mi nie
    przeszkadza... Bentley to to pewnie nie jest...

  • 128. Data: 2011-12-30 10:22:58
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    mechanicznie i naprawy bajka ale mialem przyjemnosc widziec tico po
    zderzeniu z poldkiem

    koles z poloneza przecierał szmatka tylny zderzak a koles z matiza stał
    i patrzył się na zdemolowany przod swojego auta.
    najbardziej mnie zszokowalo ze maska nie pogięła się jak zwykle w
    samochodach "połamała", tylko przypominała zwiniętą w harmonijkę folię
    aluminiową....

    ogólnie dopoki masz anioła na ramieniu to i kaszlakiem i cieniasem i
    matizem mozna popylać.

    sam kiedys chciałem sobie kupić tico jako maly samochodzik do omijania
    korkow;)

  • 129. Data: 2011-12-30 10:26:07
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Michał sirapacz Gut nabazgrał(a):

> [...]
    > najbardziej mnie zszokowalo ze maska nie pogięła się jak zwykle w
    > samochodach "połamała", tylko przypominała zwiniętą w harmonijkę folię

    Z przodu masz inną strefę zgniotu i specjalnie tak się łami wszystko :) co
    nie znaczy że to bezpieczne auto :):):):)

    Sam miałem tak kiedyś jak koleś mercem wjechał w dupę, u mnie 3 ryski na
    zdeżaku i nic więcej a merc skasowany z przodu (atrapa do chłodnicy doszła,
    światła rozbite, maska pogięta) nawet oświadczenia nie chciało mi się pisać
    bo u mnie straty 0 ...

  • 130. Data: 2011-12-30 10:44:18
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Palio już mi chyba przeszło w takim bądź razie... Nexia al'a Kadett -
    > czytać na "+" czy "-"!? Jakoś strasznie surowy stan mi nie
    > przeszkadza... Bentley to to pewnie nie jest...

    Zastanów się jeszcze Nexia pewnie spali porównywalnie co Lanos, a
    przecież nie chcesz rat na CPNie ;-).
    Nie oszukuj się, jeżeli chciałbyś jeździć po dużym zakorkowanym mieście
    robiąc krótkie odcinki to każdy samochód Ci pociągnie sporo paliwa.
    Koledze mały diesel 1.4 TDI spala 7l a jeszcze nie ma mrozów.
    W benzynie na trasach zauważysz drastyczny spadek spalania i w tych
    założonych 6-7l przy spokojnej jeździe się mieścisz.