  • 111. Data: 2011-12-30 09:04:27
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 15:22, PM pisze:

    > hyundai atos prime z 2000 z silnikiem 999
    > palił jakieś max 7L w Poznańskich korkach.

    "Fajny"... ale nie za 3k

  • 112. Data: 2011-12-30 09:06:31
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 21:05, Rafał Grzelak pisze:

    > Fiatowskim 1.6 nie trzeba sie specjalnie starac, zeby wyjsc ponad 10l.

    Wiesz może co w Palio montowali? Coś więcej możesz powiedzieć? Osiągi
    średnio mnie interesują... raczej to by tyle nie chlał... Wiem, wiem...
    na powietrze to żaden nie będzie jeździł - tylko takie sondowanie robię :)

  • 113. Data: 2011-12-30 09:09:49
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 13:11, to pisze:

    > Escort jest tani, bo ulega biodegradacji. Unikaj małych popierdułek w
    > stylu AX/Saxo/106/205 itp. bo to są auta, w których po stosunkowo
    > niewielkiej stłuczce można wylądować na intensywnej terapii -- koszmarnie
    > niebezpieczne.

    Właśnie... trochę się gryzę... bo za ten budżet to mam wybór albo kupić
    ciut nowszą "popierdółkę" albo trafię na coś większego
    (Nexia/Palio/itp.) o względnie chyba lipnym stanie :/

  • 114. Data: 2011-12-30 09:11:39
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 13:14, PM pisze:

    > miałem ze 4 lata temu zx 1.9td z 94r przebieg ze 300kkm kupiony za 2500
    > i w sumie dział.
    > belkę sprawna kupiłem za 150zł i ok ;-)
    >
    > tani i nie powinien gnić.
    > reasumujac warto.
    > zwłaszcza 1.9TD - nawet zrywny lub D - oszczędny dość.

    Części zamienne? Nie ma z nim problemów w warsztacie? Trochę jak z
    kosmosu wygląda... Hydraulika się nie sypie?

  • 115. Data: 2011-12-30 09:12:38
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 13:04, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Nówka sztuka to to nie będzie i psuć się będzie. Dodam jeszcze jedno:
    > szukaj popularnego, części tańsze.

    To pozostaje mi Golf/Astra/Punto itp.

  • 116. Data: 2011-12-30 09:16:10
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 12:36, Chris pisze:

    > ps. poszukaj jeszcze nissana micra ... auta nie do zajechania

    Wszystkie generacje? K11 już mogę za 2,5k dostać... wszystko fajnie
    pięknie... nawet by mi odpowiadał... Tylko że "to" mi naopowiadał o
    strefach zgniotu i jo :/

  • 117. Data: 2011-12-30 09:18:29
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 11:19, PM pisze:

    > palio w mieście zżerał 10L lpg jak na 1.2L to jakiś horror.

    :( Ktoś jeszcze może potwierdzić/zaprzeczyć?

  • 118. Data: 2011-12-30 09:19:23
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 29.12.2011 13:14, to pisze:
    > begin MadMan

    > Kolejny samochód, w którym pojęcie "bezpieczeństwa biernego" nie
    > istnieje...

    A Sunny?

  • 119. Data: 2011-12-30 09:23:08
    Od: XWindowsMen <x...@g...com>

    W dniu 30.12.2011 08:44, Kamil 'Model' pisze:

    > Za 3k PLN to można poszukać sensownego MK2. Choć ja mam MK3 na
    > sprzedanie za niewiele większe pieniądze (5,5K PLN) z silnikiem 1,9TD i
    > klimą

    Mondeo to "to samo co Escort" czy coś się zmieniło? Jakiś szrot widzę za
    3k już...

  • 120. Data: 2011-12-30 09:24:03
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > "Fajny"... ale nie za 3k