    Date: Wed, 16 Oct 2013 17:44:39 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochód kupię :)

    W dniu 16.10.2013 16:46, Jacek Maciejewski pisze:

    > Zdekoduj to :) ja się na tym nie znam :)

    co Polak, to opinia, albo i więcej. Albo kup nówkę sztukę, i może 10 lat
    pojeździsz, ale za to stracisz na cenie, za 3 lata połowę wartości, albo
    kup używkę. Tu wszystko zależy od stanu. łatwiej jest znaleźć rozbitka w
    dobrym stanie, niż auto któremu nic nie brakuje nie bite, mało
    jeżdżone... Trafiają się takie autka, ale nie są to modele popularne.
    takimi już by jeździli członkowie rodzin właścicieli autokomisów.
    Co do diesla - niema strachu. stare citroeny byly nie do zarąbania. Hdi
    2.0 z 90 konikami jeszcze jest trwały, tani w naprawach i dużo go na
    allegor. Potem już są dwumasy, fapy i inne udoskonalenia powodujące że
    grupowi hejterzy marudzą że diesle są drogie.
    TAnie wozidło to może być xsara, ale też inne auto, byle by nie było
    jakąś bombą zegarową
    nie bój się staruszków

    ToMasz