  • 31. Data: 2009-10-01 09:24:56
    Temat: Re: Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > a dlaczego nie zapisano, ze to komercyjni opuszcza I mux i przeniosa
    > sie do III muxa? Tylko na odwrot? Pewnie jest tak, ze to tylko I mux
    > bedzie mial najwieksze pokrycie w Polsce, a III ????? knowbody knows
    > ???
    >
    > Mysle, ze nalezaloby powolac komisje sledcza do sprawy uruchomienia
    > cyfrowej tv naziemnej.
    >
    > Oraz zaprzestac placenia abonamentu rtv - obywatelski bunt. To moze
    > ktos wreszcie by sie zajal ta sprawa.

    MUX3 będzie miał ogólnopolskie pokrycie po wyłączeniu analogu.
    Obecnie (bez wyłączania żadnego analogowego nadajnika) MUX3 mógłby mieć
    pokrycie 20% ludności kraju (czy też powierzchni - nie pamiętam).
    W każdym bądź razie z dużych nadajników jest dla niego obecnie dostępny
    kanał na obiekcie Iława-Kisielice oraz zapamiętałem że w nieodległym mi
    Świnoujsciu.
    Mam gdzieś mapkę ale nie mogę jej znaleźć.

    Komisja śledcza pewnie była by nieskuteczna bo po wpadkach na rywinowskiej,
    władza nauczyła się wcześniej dbac o to by nie wyłaziły niespodziewanie
    brudy.
    No bo nuż wezwany świadek ma jakis prywatny zatarg i ujawni coś co może być
    końcówką nitki.
    Oni takiego drugiego błędu nie powtórzą.
    Michnik nagrywając Rywina i ujawniajac sprawę był tak pewny dotychczasowych
    kolei takich spraw że niechcący , chcąc tylko nieco zaszkodzić przeciwnikowi
    w grze, podciął lawinę w którj utonęli wszyscy umoczeni.
    Do władzy doszły "straszne Kaczory" i oni teraz starsznie żałują tego.
    To bylo bawienie się niewypałem. Nigdy nie wybuchł ale zawsze musi być ten
    pierwszy raz i właśnie im się wtedy zdarzył.
    A że źli ludzie (np szjaka złodziei samochodów) miewają "umowy" ale że to
    oszusci więc gdy nadarza się okazja to i wspólnika lubią wykantować - tak
    więc wiedzą, że "wspólnicy" czy "partnerzy" mogą chcieć za coś się odegrać i
    to czy owo chalpną przed kamerą czego nie da się już cofnąć.
    Dlatego wszystkie następne komisje zostały "pouczone", że mają być
    przepychankami. Teatrzykami dla roześmianej gawiedzi. Kto kogo wali po
    pysku.
    Dlatego komisja nic nie da.
    My się prawdy i tak domyślamy.
    Najpotężniejsi ludzie w kraju zarabiają krocie i to legalnie na czymś na
    czym w innym kraju by zarobić się nie dało. Na "sprzedawaniu powietrza"
    czyli "dostraczaniu sygnalu TV".
    Do tej pory to nadawcy płacili za to by sygnal dotarl do odbiorcy, tym
    bardziej nadawcy prywatni - emitujący przełądowane reklamamai programy.
    Teraz okazało się, że zapłacić mogą obie strony, w tym te "debil-odbiorca"
    co jeszcze zapłąci za oglądanie reklam.
    Wiele osób nie potrafi zainstalować poprawnej instalacji do odbioru TV
    naziemnej.
    Rośnie pokolenie dziwacznie spoglądające na anteny Yagi bo "od dziecka"
    widzieli tylko "siatki".
    Gdy się rodzili to nadawał piracki TopCanal czy NTW i siatki w takiej np
    Warszawie robily furorę bo do tej pory wszystkie (dwa) programy TVP można
    byo oglądać poza pasmem UHF.
    A to było takie nowe - wyglądało "kosmicznie", było lekkie i jedne na
    "wszystkie programy".
    Tak to już jest że to zazwyzcaj gorszy towar opanowuje reklam.
    Dziś ci ludzie wchodzą w pełnoletniość i jak wspomniałem, dwie Yagi na
    maszcie to dla nich dziwoląg.
    Zatem spotykałem ja i inni znajomi ludzi stojących nad śnieżącym telewizorem
    i mówiącym: "przecież to naziemna".
    Utożsamiają zły odbiór z naziemną TV.
    Aż tu nagle pojawiły się platformy. Wizja TV i Cyfra +.
    "Eksperci" (ech....ja mam za dobrą pamięć) na łamach prasy mówili że w
    Polsce dwie platformy nie mają racji bytu i nie utrzymają się - muszą się
    połączyć.
    Połączyły się ale powstał Cyfrowy Polsat. Dalej to już "z górki".
    Mamy podobno 5 "matek" platformiaych - tyle co Rumunia.
    A już podobno szykują się następne.
    Rozkrecają ją wpływowi ludzie a Rzeczpospolita ma dwie neichlubne tradycje:
    prywatę i dużą liczbę zdrajców.
    Dlatego tak różnie wygląda Plska od położónych w podobnych realiach
    geopolitycznych Czech.
    Pamietam wypowiedzi na różnych forach broniacych złapanego na jeździe po
    pijaku znanego aktora.
    Broniono go....talentem aktorskim.
    Ludzi komuna nauczyła że w Polsce są kasty. I że "z natury" tym na
    swieczniku wolno więcej.
    Pokazała to dobitnie sprawa Polańskiego w zestawieniu z ostracyzmem trzech
    braci z Włodowa, że nie stawili się na wezwanie sądu.
    Jeden pan "miałby traumę a pozatym jest tak utalentowany" a tamci to
    przecież dla wielu fanów TVNu "wsiochy".
    Wiadomo: równość owszem ale równiejszość przede wszystkim.
    Nie osądzając sprawy Polańskiego - jedno powiem: jedna z niewielu rzeczy w
    USA mi się podoba - RÓWNOŚĆ WOBEC PRAWA.
    Tam FBI może wejść do siedziby gubernatora stanu i wyprowadzić go w
    kajdankach. I co najwazniejsze - male prawdopodobieństwo że gubernator
    będzie o tym wiedział wcześniej A JUŻ ŻADNA GAZETA NIE PODWAŻY SPOSOBU I
    ZASADNOSCI ZATRZYMANIA.
    U nas zaraz wysyp listów otwartych.
    Pamietam konferencję psychologów po zatrzymaniu znanego psychologa Samsona.
    Ten człowiek już nie zyje więc może być przykładem jak u nas wygląda
    równość.
    I jak teraz wyglądają ci panowie z tej konferencji ?
    I ten co na pytanie czy nie współczuje ofiarom, powiedział: "pokażcie mi
    ofiarę a będe jej współczuł".
    Niby nic ale jakaż buta z tego bije.
    Podobnie mówiło się, że jedno słowo Ziobry na konferencji prasowej
    wstrzymało zgody rodzin na pobieranie organów.
    Ale to nie Ziobro winien.
    Czy gdyby powiedział, że za godzinę na Placu Defilad wyląduje statek wrogo
    nastawionych ufoludków to ktoś by uciekał ? Uwierzył by ?
    A w to uwierzyli. czemu ? Bo wcześniej byla "afera łowców skór". I też były
    zaprzeczajace konferencje. Teraz wiemy ze ta makabra miała miejsce.
    To środwisko lekarske LATAMI zapracowało na to że jedno słowo Ziobry
    wywołało taką reakcję.
    Całe lata zamiatano pod dywan ewidentne błędy i niekometencje kolegów.
    Przegrywały przed sądami ofiary z zaszytymi w brzuchu norzyczkami czy
    chustami bo "biegły" klega po fachu nie chciał narażać kolegi.
    I kto więc spowodował załąmanie się zgód na pobranie organów ?
    Tu jest Polska.
    Tu nie spoedzwaj się niczego dobrego od Państwa.
    Ono ciągle zachowuje się jak okupacyjne i dziwią się socjolodzy ze naród tak
    je wciąż postrzega i z nim walczy (biernie ale walczy).
    To w Polsce mruga się światłami ostrzegajac przed patrolem policyjnym. Ja
    też mrugam ale jeżdżę przepisowo.
    Mrugam po tym gdy dostałem bardzo wysoki mandat zagapiwszy się i jechawszy
    70 tam gdzie wolno 60.
    Nigdy nikomu krzywdy nie wyrządziłem pojazdem, nie jestem piratem, preferuję
    wolną jazdę i uważam, że tam przypadek był do pouczenia a nie 500 PLN
    mandatu.
    No to ostrzgam innych.
    Bogaty nie jestem i nie chcę aby ktoś płacił.
    Choć gd widzę "wariata" z przeciwka to nie mrugam.
    Że niewychowaczo ? Wolno mi komunikowac się z innymi obywatelami. CB radia
    nie mam a mruganie długimi nawet Kodeks Drogowy przewiduje jako ostrzezenie
    przed "niebezpieczeństwem na drodze". Przynajmniej jeden z moich starych
    kodeksów tak mówi.

    Jak zwykle zszedłem z tematu ale nie ma o co kruszyć kopii.
    Z DVB-T zrobią co zechcą, tak jak grali na nosie PAR-owi (poprzednikowi UKE)
    nadawcy radiowi, niechętnie opuszczajac dolny UKF.
    Bywało że kończyło się na wejsciu inspektorów do obiektu i wyłączeniu
    nadajnka.
    RMF zwłaszcza pyszczył że "nabytych praw" oddać nie pozwoli.
    Tyle że PAR działał jakos tak niemrawo w zestawieniu ze zecydowanymi
    działaniami gdy gdzieś pojawiło się piracie radio (niczego nie zakłócające).
    Tam było ścigane z całą zaciętością a wielki nadawca usawiajacy się w danym
    momencie w roli pirata był traktowany łagodnie i raczej mu próbowano
    tłumaczyć.
    To jak ze strażą miejską w kilku miastach.
    Babcię handlujacą z ręki czosnkiem do radiowozu i ogromny mandat.
    Dresiarzy parkujacych obok w poprzek chodnika obchodzili z drugiehj strony
    ulicy.
    Nie łudzmy się komisjami. Tu sprawieldiwości nie ma.
    Ciągle bliżej nam do Azji niż do Europy.
    Tu będzie tak jak się co komu możnemu opłaca i kim on kręci.
    Surowe traktowanie to jest dla ciebie - szary obywatelu no bo przecież jakoś
    ten bilans trzeba wyrównać.
    Dlatego dosć pobłażania dla matek z dziećmi źle NA CHWILĘ parkujacymi (bo
    nie ma inaczej jak wyjąć wózka).
    Dla gwałciciela mamy za to helsińską fundację praw człowieka i jego prawa
    muszą być respektowane.
    Ale....widziały gały co brały....przy urnie wyborczej.
    vari

  • 32. Data: 2009-10-01 10:27:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7089252,TVP_zatr
    zymuje_cyfrowa_telewizje.html

    i jak dziś dvb-t działa?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 33. Data: 2009-10-01 10:30:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    zymuje_cyfrowa_telewizje.html

    > i jak dziś dvb-t działa?

    ZTCW: Tam gdzie miało ruszyć działa, tam gdzie nie miało być dzisiaj
    uruchomione wyłączono nadajniki testowe.

  • 34. Data: 2009-10-01 10:45:35
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ZTCW: Tam gdzie miało ruszyć działa, tam gdzie nie miało być dzisiaj
    > uruchomione wyłączono nadajniki testowe.

    a Czeska tv do was dociera?

  • 35. Data: 2009-10-01 10:57:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a Czeska tv do was dociera?

    Do Poznania?
    Nie.
    A jaki to ma związek z tematem?

  • 36. Data: 2009-10-01 11:18:11
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Do Poznania?
    > Nie.
    > A jaki to ma związek z tematem?

    a musi?
    jest bliski, pytam z ciekawości, gdyż niedawno w hurtowni
    spotkałem gościa, który szukał anteny bo chce odebrać
    poznański nadajnik, a czesi włażą.

  • 37. Data: 2009-10-01 11:28:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a musi?

    Nie, po prostu myślałem że coś nowego uruchomili co może mi zakłócenia
    generować.

    > jest bliski, pytam z ciekawości, gdyż niedawno w hurtowni
    > spotkałem gościa, który szukał anteny bo chce odebrać
    > poznański nadajnik, a czesi włażą.

    Być może był gdzieś na skraju zasięgu, bliżej południowej granicy.
    Poznań jest 40 km na północ od nadajnika.

  • 38. Data: 2009-10-01 11:40:02
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Być może był gdzieś na skraju zasięgu, bliżej południowej granicy.
    > Poznań jest 40 km na północ od nadajnika.

    czyli w moim kierunku,
    a gostek z okolic wrocławia, nie pamiętam dokładnie.

  • 39. Data: 2009-10-01 12:12:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > czyli w moim kierunku,
    > a gostek z okolic wrocławia, nie pamiętam dokładnie.

    No to tam jest duża szansa, że czeską TV odbierze, podobnie.

  • 40. Data: 2009-10-01 20:26:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rządzi tym organizmem pasożyt i dla swego celu, spowoduje rozpad TVP.
    > Pasożyt ten działa na rzecz prywatnych mediów. Na tę samą rzecz działa w
    > zasadzie władza państwowa upatrując w jej poparciu wygrywanie kolejnych
    > wyborów (co jest karykaturą demokracji bo w demokracji w poparciu
    > OBYWATELI władza upatruje źródła reelekcji).

    Ojej jaka slodka dziecinna manipulacyjka - nie o poparcie prywatnych chodzi,
    a o skasowanie tuby. Ja rozumiem, ze popierajacym bolszewizm tuba
    niezbedna....