  • Data: 2009-10-01 06:14:42
    Temat: Re: Sabotaż TVP - nici ze startu dvb-t
    Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cztery" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości
    news:4ac3b0c1$1@news.home.net.pl...
    > 1. Kto nas "robroil" ? :-) Moim zdaniem w tej chwili polska armia
    > przedstawia soba najwieksza wartosc bojowa od 1945r, gdyz jest zawodowa.

    Ona jest dopiero w planach. Tego co teraz mamy, możemy użyć do potyczek w
    Afganistanie, a nie do obrony kraju. Plany są piękne. Szkoda, że brak
    pieniędzy.
    A należało wpierw zbudować armię zawodową, a dopiero wtedy poborowych
    rozpuścić do domów. Ale i w takim przypadku należałoby całemu stanowi
    ludności zapewnić krótkie szkolenia wojskowe. Na wszelki wypadek. Gdyby
    komuś zechciało się znów odkroić kawał Polski.

    > 2. Coz jest zlego w utracie niepodleglosci ? Teksas utracil niepodleglosc
    > na rzecz Stanow Zjednoczonych, Polska pod zaborem pruskim rozwijala sie
    > gospodarczo duzo szybciej niz gdy byla niepodlegla.

    Odezwał się zwolennik rozbrojenia. I o to właśnie chodzi w tym całym
    interesie. Przehandlować Polskę. A, co tam.

    Ciekawe, kto teraz miesza młodym ludziom w głowach. Kiedyś było to poprzez
    prasę, radio i telewizję. No, i poprzez szkołę.
    A teraz - w TV jakoś takich "mądrości" raczej nie ma. Do szkoły już nie
    chodzę, więc nie wiem. No to jak to się dzieje, że młodzi źle odczytują
    sytuację?