  • 1. Data: 2011-02-27 19:53:24
    Temat: Sa "styczniki bistabilne" ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Czy jest cos takiego jak styczniki bistabilne ? Czyli w sumie styczniki ale
    nie pobierajace pradu caly czas a tylko w momencie przelaczenia. Chodzi w
    sumie o taki wysokopradowy przekaznik bistabilny na typowa szyne DIN

    Fantom

  • 2. Data: 2011-02-27 21:17:15
    Temat: Re: Sa "styczniki bistabilne" ?
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Fantom wrote:
> [...]
    > styczniki ale nie pobierajace pradu caly czas a tylko w momencie
    > przelaczenia. Chodzi w sumie o taki wysokopradowy przekaznik
    Są,
    LEGRAND Przekaźnik Bistabilny PB401 004163
    Przekaźnik Bistabilny 1-biegunowy, 16A, 250V~
    LEGRAND Przekaźnik Bistabilny PB404 004171
    Przekaźnik Bistabilny 4-biegunowy, 16A, 250V~

    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2011-03-01 09:24:57
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Są,
    > LEGRAND Przekaźnik Bistabilny PB401 004163
    > Przekaźnik Bistabilny 1-biegunowy, 16A, 250V~
    > LEGRAND Przekaźnik Bistabilny PB404 004171
    > Przekaźnik Bistabilny 4-biegunowy, 16A, 250V~

    Chodzilo mi o cos wysokopradowego. Tak z 25-63 A

    Fantom

  • 4. Data: 2011-03-01 12:14:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 10:24:57 +0100, Fantom wrote:

    >Chodzilo mi o cos wysokopradowego. Tak z 25-63 A

    Ciekawe czy przy takim pradzie stycznik zyzywa jakas istotna moc :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-03-01 12:46:04
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale nie pobierajace pradu caly czas a tylko w momencie przelaczenia.
    > Chodzi w sumie o taki wysokopradowy przekaznik bistabilny na typowa szyne

    zobacz np:

    Schaltbau GmbH, Klausenburger Strasse 6, 81677 Munich Germany

    Bistable single-pole NO contactor C163 C/ xxBD-J1

    Rated insulation voltage Ui : 630 V DC
    Conventional thermal current Ith at 70°C ambient temperature: 100 A, wire
    gauge AWG 3

  • 6. Data: 2011-03-01 19:04:57
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Fantom wrote:

    > Chodzilo mi o cos wysokopradowego. Tak z 25-63 A

    Są łączniki z napędem elektrycznym, wymagające tylko impulsu ale
    musisz powiedzieć dokładnie ile chcesz wydać i do czego chcesz zastosować?

    --
    pzdr, j.r.