    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: SZYBKIE pomiary mostkiem tensometrycznym - jak i czym??
    Date: Thu, 03 Jun 2010 14:38:25 +0200

    On Thu, 03 Jun 2010 14:12:12 +0200, Konop wrote:

    >Nie zauważyłeś minki na końcu ?? :)... Po prostu - cały czas pisaliśmy o
    >wzmacniaczu pomiarowym, a JF napisał, że na zwykłym opampie to będzie
    >pływać... i nie wiem, czy z ironią nazwał AD62x "zwykłym opampem", czy
    >źle mnie zrozumiał i myślał, że ja to chcę rzeźbić na piechotę ;)...

    Wystarczylo mi ze przeczytalem "rezystory" :-)
    Policz jaki jest wplyw TC "zwyklego rezystora" w typowym polmostku
    tensometrycznym.
    Co prawda niby powinny miec identyczna temperature ..

    Nie, do tego nie mam zastrzezen.

    Pierwsze zastrzezenia byly do przetwornikow Sigma-Delta - te 24 bitowe
    sa bardzo wolne, czasem mozna z nich wyciagnac szybsza prace z
    mniejsza dokladnoscia. Za to przetworniku 24 bit i zakresie 5V jeden
    krok ma 0.3uV - mozna by sie pokusic o prace bez wzmacniacza, ale
    zapewne nie na 400Hz.
    Swoja droga niezla musi byc konstrukcja tych przetwornikow - jak widac
    wzmaczniacze z 0.3uV maja juz klopot.

    A drugie zastrzezenie jest do samej mechaniki - czy ona nie bedzie
    znaczacych zmian wprowadzac przy szybkich zmianach.
    Ma w koncu swoja sprezystosc i inercje.

    J.