  • Data: 2010-06-03 10:56:18
    Temat: Re: SZYBKIE pomiary mostkiem tensometrycznym - jak i czym??
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy dobrym scalaku moze nie bedzie zle.
    > W koncu ludzie dawniej to na MAA501 robili.
    > Po prostu z praktyki wiem jak plywa taki domorosly wzmacniacz na
    > "zwyklych opampach" nawet w warunkach "laboratoryjnych".

    CZy AD622 to też "zwykłe opampy"?? :P...

    > Nie mowe ze nie sa. Tylko zie zastanawiam co mierzysz - malo jest w
    > przyrodzie tak szybkich i mocnych procesow - analiza drgan silnika ?

    Ważę ludzi :)... ale w czasie wyskoku albo zeskoku... Jakie jest pasmo -
    nie mam zielonego pojęcia... ale przy twardym lądowaniu - raczej
    szerokie ;). Bazuję więc na podobnych rozwiązaniach, w których podana
    jest "częstotliwość odświeżania >250Hz" itp ;).. Co do dokładności - tak
    sobie wymyśliłem, że chcę, aby człowiek, który waży 70kg, jak stanie na
    tę platformę nie widział wyników typu 60, 80... bo nie będzie ufał temu
    urządzeniu ;)...
    Niestety, firma, która to zleca ma taką politykę... dla nich konstrukcja
    nowych urządzeń to działalność dodatkowa... nie robią badań, analizy,
    dają zlecenia pojedynczym osobom, więc mam do wyboru - albo szukać
    materiałów i robić analizę jakie parametry to urządzenie mieć powinno,
    wnikać w takie rzeczy jak fizjologia człowieka itp... albo podpatrzeć
    inne rozwiązania i się na nich wzorować. I nie chodzi o plagiat, tylko
    po prostu - patrze w dane techniczne i próbuję zaprojektować coś, co
    będzie miało podobne charakterystyki... Z resztą - ta firma sama takiego
    toku myślenia wymaga ;)... i proszę mnie nie "tępić" za takie podejście,
    bo sam wolałbym to zrobić porządniej! Ale umowa o dzieło -> płacone za
    projekt, nie za wykonaną pracę...

    Konop