  • Data: 2012-04-13 11:49:59
    Temat: Re: SZPIEGUJĄCY Android?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-13 11:42, Ignacy wrote:
    > Użytkownik "Yerine Ictimai"<y...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Bez paranoi, po co komu twoje położenie?

    To juz raczej pytanie do wujka Googla - dlaczego chce zbierac dane o
    polozeniu Twojego telefonu nawet jesli w danym momencie nie korzystasz z
    zadnej aplikacji zwiazanej z nawigacja lub jakiekolwiek innej
    wyznaczajacej Twoje polozenie. Gdyby ta opcja byla do odptaszkowania tak
    po prostu byloby ok, ale nie... to byloby zbyt proste. Masz do wyboru:
    szybsze wyznaczanie lokacji wykorzystujac sieci i podawanie swojej
    pozycji Googlowi albo korzytasz wylacznie z gps co czasami trwa troche.
    Ostatnio szukalem sposobu na obejscie tego ograniczenia. Znalazlem jakas
    aplikacje, w ktorej mozna ustawic ze o zadanej godzinie bedzie pobierala
    z internetu polozenie satelitow i wstrzykiwala do systemu.
    Tyle, ze nie dziala ona z SGS2 wiec podziekowalem.
    Nokia np nie robi takich sztuczek, mozesz sobie bez zadnych wiazanych
    transakcji wlaczyc lub wylaczyc wspomaganie gpsu.