  • 61. Data: 2014-06-25 16:19:29
    Temat: Re: SZ68187
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 Jun 2014 15:11:09 +0200 osobnik zwany Latawiec
    napisał:

    > Jeszcze na to za wcześnie. Jak dorośniesz.

    czyli nie wiesz ale się wypowiesz. OK.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2014-06-25 16:20:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Latawiec,

    > Jeszcze wielu rzeczy nie rozumiesz.

    Co tu jest do rozumienia?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2014-06-25 16:21:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Latawiec,

    > Jeszcze na to za wcześnie. Jak dorośniesz.

    Bełkoczesz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 64. Data: 2014-06-25 16:27:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 Jun 2014 16:01:48 +0200 osobnik zwany mastalerz
    napisał:

    > W efekcie ludzie nadal jadą tak samo jak jechali przed postawieniem
    > znaku i prawie nikt nie łamie ograniczenia. Cud! Nasz dowolny Minister
    > Finansów by chyba dostał zawału,

    ta wzminka o MF tylko pokazuje, że kompletnie nie masz pojęcia o czym
    piszesz w kontekście mandatów.

  • 65. Data: 2014-06-25 16:30:16
    Od: tá´Ź

    J.F. wrote:

    > Bo nie po to urzednicy wydaja miliony za spoty reklamujace 50, zeby
    > podnosic do 60 :-)
    > Po czym sie zreszta okaze ze kierowcy nadal przekraczaja i
    > demokratycznie by bylo podniesc do 70 ... 80 ... 90 :-)

    I bardzo dobrze. Należy podwyższać do skutku. Myślisz, że dojdzie do 150?
    Albo, że urzędnik lepiej wie, jaka prędkość jest odpowiednia? Na
    ograniczenia (z małymi wyjątkami) powinny łapać się tylko czarne owce.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 66. Data: 2014-06-25 16:31:53
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > ta wzminka o MF tylko pokazuje, że kompletnie nie masz pojęcia o czym
    > piszesz w kontekście mandatów.

    Widzę, że do słownika ortograficznego nadal nie dotarłeś.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 67. Data: 2014-06-25 16:50:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >I bardzo dobrze. Należy podwyższać do skutku. Myślisz, że dojdzie do
    >150?

    Niektorzy, niekiedy, na niektorych drogach - na pewno.

    Sam bym sie ograniczyl do powiedzmy 80-100, w zaleznosci od ilosci
    pasow .. no i szerokosci drogi.

    >Albo, że urzędnik lepiej wie, jaka prędkość jest odpowiednia?

    On ma na to ekspertyze i Krajowa Rade BRD :-)

    >Na ograniczenia (z małymi wyjątkami) powinny łapać się tylko czarne
    >owce.

    Czyli co - ustalamy ze gora 2% moze przekraczac, i jak radar lapie
    wiecej, to podnosimy ?
    Cos w tym jest ... ale bezpieczenstwa dzieci i rowerzystow to nie
    obejmuje :-)

    J.

  • 68. Data: 2014-06-25 16:59:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 Jun 2014 14:31:53 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Widzę, że do słownika ortograficznego nadal nie dotarłeś.

    widzę, że nawet nie wiesz co to ortografia.

  • 69. Data: 2014-06-25 17:32:29
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-25 15:49, J.F. pisze:

    > IMO normalne. No moze troche za szybko jezdzimy i za wolno ruszamy, choc
    > 100m ... to jaka miales wtedy predkosc na liczniku ?

    moja leciwa astra nie ma przyspieszenia ś.p. terenówki prezydenta :)
    100m też nie z linijką, ale bywa tak, ze jak przy Facie (Grabiszyńska od
    strony cmentarza) stoje na czerwonym na lewoskręcie i robi sie zielone,
    to zdążę ruszyć, skręcić i spory kawałek minąć przystanek autobusowy a
    dopiero pozostali wyłaniają się zza zakrętu w lusterku. więc na pewno
    kilkadziesiąt metrów jest... oczywiście na zjeździe z wiaduktu wszyscy
    zapierdalają już 120 i sie frustrują, ze łajza jedzie 80... czasem
    pierwszy zalicza 500 + 10 punktów jak akurat miśki suszą przy działkach,
    ale następnego dnia jest znów tak samo...

    ale to może w wątku o wrocławskich narzekaniach :)

    @

  • 70. Data: 2014-06-25 17:36:26
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-06-25 10:24, Mirek Ptak pisze:

    > Jakieś 3-4 miesiące jeśli dobrze kojarzę - ostrej granicy nie było.

    z http://zdium.wroc.pl/view/document/185

    Inteligentny System Transportu ,,ITS Wrocław"
    Nr projektu: POIS.08.03.00-00-007/10

    Termin realizacji:
    Rozpoczęcie: 02.09.2008 r.
    Zakończenie: 31.03.2015 r.

    przez 6 lat to sie małpa w brydża nauczy grać, a to coś nie umie
    lampkami migać dobrze...

    @