  • Data: 2014-07-20 19:25:20
    Temat: Re: SZ68187
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:53cb6810$0$2160$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Rozumiem. Jeszcze dwa pytania kłizowe celem upewnienia się co do diagnozy.
    > 1. Gdy znieść ograniczenia prędkości to ludzie zaczną się poruszać w
    > mieście:
    > a. wolniej
    > b, szybciej
    > c. bez zmian

    Większość bez zmian.
    Na drogach przelotowych pewnie szybciej.

    > 2. Jeśli wzrośnie średnia prędkość pojazdów na drogach to ofiar będzie:
    > a. mniej
    > b. więcej
    > c. bez zmian

    Dla mnie ważniejsza jest płynność ruchu niż ilość ofiar.
    A ta zależy od wielu czynników, reklamy bezpieczeństwa powinny namawiać do
    niezajeżdżania drogi, nie wchodzeniu pieszych pod jadące samochody itd, to
    by mogło zaowocować SPADKIEM ilości ofiar.
    Na razie dzieje się dokładnie odwrotnie niestety.