-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!
feed.news.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!news
hosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <loba1u$fbo$1@mx1.internetia.pl> <2...@m...mx>
<loc6ka$me6$1@node1.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<locb96$5ul$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<locdbc$qte$8@dont-email.me> <n9dbhjtsqybr$.1pl2cj5ops5y7.dlg@40tude.net>
<53aa67a2$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
<lodqge$aa8$1@usenet.news.interia.pl>
<53aa8750$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
<loeq9s$e55$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
<lon2p3$5dr$1@usenet.news.interia.pl> <lon7v2$b92$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lon7v2$b92$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: SZ68187
Date: Tue, 1 Jul 2014 10:31:27 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 22
Message-ID: <53b46db5$1$2238$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.131.237
X-Trace: 1404333494 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2238 31.61.131.237:4819
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537443
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>
>>
>> choć z drugiej strony... jakiś czas temu rozkminiałem praktycznie temat
>> "tiry na tory". lektura historii tejże usługi zdradziła, ze istniało
>> konsorcjum (jaka dumna nazwa) złożone z PKP Cargo, firmy X (producenta
>> wagonów) oraz firmy Y (nie wiem po co), które w ciągu 3 lat (!)
>> opracowało koncepcję (!) przewozów kombinowanych w PL. 3 lata na to,
>> zeby ustalić co wozić, czym wozić i jak. Taki mamy klimat :)
>>
>> no to możliwe, ze w 5 lat ... opracowali koncepcję ;)
>>
> Firma Y miała układy i mogła wprowadzić nakaz wożenia koleją,
> tak jak było za komuny. Bo jedyny problem to taki że TIR przelatuje
> przez nasz piękny kraj w dwa lub jeden dzień. A skład towarowy PKP
> w pięć dni lub więcej.
Ja myślę, że tu chodzi o dojenie. By monopol mieć. Tak samo jak z
autostradami. Notabene, te tiry na torach zamiast finansować drogi
finansowałyby tory.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.07.14 16:28 Alf/red/
- 03.07.14 21:39 Grześ
- 03.07.14 21:41 Grześ
- 04.07.14 10:50 Cavallino
- 04.07.14 11:19 Jacek
- 04.07.14 11:46 Wojtus
- 04.07.14 11:46 SW3
- 04.07.14 12:03 masti
- 04.07.14 14:58 J.F.
- 04.07.14 20:57 Grześ
- 04.07.14 21:26 J.F.
- 06.07.14 09:04 Grześ
- 07.07.14 10:25 r...@k...pl
- 07.07.14 10:48 Wojtus
- 07.07.14 18:38 Grześ
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe