-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad
.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.
iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.gorny-slask
References: <loba1u$fbo$1@mx1.internetia.pl><53aa9c09$0$2376$6...@n...neostrada.
pl><53aab324$0$2376$65785112@news.neostrada.pl><53aabb25$0$2235$65785112@
news.neostrada.pl> <2...@m...mx>
In-Reply-To: <2...@m...mx>
Subject: Re: SZ68187
Date: Tue, 1 Jul 2014 10:54:05 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 22
Message-ID: <53b46db6$1$2238$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.61.131.237
X-Trace: 1404333494 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2238 31.61.131.237:4819
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2344
X-Received-Body-CRC: 3823294782
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537435
pl.regionalne.gorny-slask:142342
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "mastalerz" <m...@m...mx>
> Bo nie po to urzednicy wydaja miliony za spoty reklamujace 50, zeby
> podnosic do 60 :-)
> Po czym sie zreszta okaze ze kierowcy nadal przekraczaja i
> demokratycznie by bylo podniesc do 70 ... 80 ... 90 :-)
Niekoniecznie. Amerykanie w którymś stanie stosują do wyznaczania prędkości
metodę któregoś tam decyla. Robią drogę, puszczają ruch bez ograniczeń i
mierzą jak ludzie jeżdżą. Po pewnym czasie utawiają ogranicznie gdzieś
mniej więcej w 3/4 rozkładu (czyli trochę powyżej prędkości, którą jechało
najwięcej mierzonych), bo wyszło im, że większość dopasuje prędkość do
możliwości swoich/drogi/samochodu, lewy ogon krzywej to kapelusze, a prawy -
kamikaze. Bo zakłada się, że większość ludzi jedzie tak, aby się i innych
nie pozabijać, a jednocześnie jechać płynnie. I tam o to chodzi władzom,
żeby obywatelom pomóc, a nie zgnębić i na koniec ojebać z kasy.
--
To by wszyscy musieli tak samo sprawnie jeździć i w takich samych warunkach.
Poza tym ograniczenie to nie zalecana prędkość. Ja tam jestem za
oznakowaniem tras trzema kolorami trudności.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.07.14 10:57 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:59 NetiaAbonent
- 01.07.14 11:04 NetiaAbonent
- 01.07.14 10:31 NetiaAbonent
- 03.07.14 16:28 Alf/red/
- 03.07.14 21:39 Grześ
- 03.07.14 21:41 Grześ
- 04.07.14 10:50 Cavallino
- 04.07.14 11:19 Jacek
- 04.07.14 11:46 Wojtus
- 04.07.14 11:46 SW3
- 04.07.14 12:03 masti
- 04.07.14 14:58 J.F.
- 04.07.14 20:57 Grześ
- 04.07.14 21:26 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida