eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySZ68187 › Re: SZ68187
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer03.iad
    .highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.gorny-slask
    References: <loba1u$fbo$1@mx1.internetia.pl><53aa9c09$0$2376$6...@n...neostrada.
    pl><53aab324$0$2376$65785112@news.neostrada.pl><53aabb25$0$2235$65785112@
    news.neostrada.pl> <2...@m...mx>
    In-Reply-To: <2...@m...mx>
    Subject: Re: SZ68187
    Date: Tue, 1 Jul 2014 10:54:05 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 22
    Message-ID: <53b46db6$1$2238$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.131.237
    X-Trace: 1404333494 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2238 31.61.131.237:4819
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2344
    X-Received-Body-CRC: 3823294782
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537435
    pl.regionalne.gorny-slask:142342
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mastalerz" <m...@m...mx>

    > Bo nie po to urzednicy wydaja miliony za spoty reklamujace 50, zeby
    > podnosic do 60 :-)
    > Po czym sie zreszta okaze ze kierowcy nadal przekraczaja i
    > demokratycznie by bylo podniesc do 70 ... 80 ... 90 :-)

    Niekoniecznie. Amerykanie w którymś stanie stosują do wyznaczania prędkości
    metodę któregoś tam decyla. Robią drogę, puszczają ruch bez ograniczeń i
    mierzą jak ludzie jeżdżą. Po pewnym czasie utawiają ogranicznie gdzieś
    mniej więcej w 3/4 rozkładu (czyli trochę powyżej prędkości, którą jechało
    najwięcej mierzonych), bo wyszło im, że większość dopasuje prędkość do
    możliwości swoich/drogi/samochodu, lewy ogon krzywej to kapelusze, a prawy -
    kamikaze. Bo zakłada się, że większość ludzi jedzie tak, aby się i innych
    nie pozabijać, a jednocześnie jechać płynnie. I tam o to chodzi władzom,
    żeby obywatelom pomóc, a nie zgnębić i na koniec ojebać z kasy.
    --
    To by wszyscy musieli tak samo sprawnie jeździć i w takich samych warunkach.
    Poza tym ograniczenie to nie zalecana prędkość. Ja tam jestem za
    oznakowaniem tras trzema kolorami trudności.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: