eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: SX4 2013 jak sprawdzić czy ma 4x4?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5c5ef01c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c6070a8$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    <5c608ebd$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3q3lr$fu6$3@node1.news.atman.pl>
    <5c609e59$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <q3qd01$otb$3@node1.news.atman.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Mon, 11 Feb 2019 10:42:24 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <q3qd01$otb$3@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <5c614382$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.93.204
    X-Trace: 1549878146 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 79.191.93.204:63298
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649830
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-02-11 o 00:43, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2019-02-10 o 22:57, T. pisze:
    >
    >>>>>> Są jakieś realne podstawy żeby omijać szerokim łukiem diesle?
    >>>>>
    >>>>> Przecież diesel jeśli nie w miare nowy i nie służbowy to pasmo
    >>>>> problemów i wydatków. Milion rzeczy do zepsucia.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Może to i prawda ale z biegiem czasu coraz więcej zamienników i
    >>>> tańszych a i mechanicy lepiej ogarniają i diagnozują.
    >>>>
    >>>> Właśnie poruszam się w przedziale finansowym w którym łapie się 1.4TFSi
    >>>>
    >>>> Mały żwawy silniczek do miasta co mało pali w sam raz do Golfa czy A3.
    >>>> nic tylko brać :-)
    >>>>
    >>>> z
    >>>>
    >>>> PS. Rozumiem mechanizm strachu i propagandy ale skala mnie przeraziła.
    >>>
    >>> Wiesz benzynę łatwo zagazujesz i masz połowę kosztów paliwa na dzień
    >>> dobry
    >>> z dieslem juz tak dobrze nie ma.
    >>>
    >>
    >> Łatwo? Z turbiną to spory wydatek, nawet ponad 6 tys. zł. No i może
    >> być problem z wypalaniem zaworów. Kiedyś łatwo było zagazować, teraz
    >> już nie wszystkie silniki.
    >
    > No zobacz za zagazowanie SAAba z turbiną dałem tylko 2,5 tyś.
    > Oszukali mnie czy jak?  :-)
    >
    >
    > Pozdrawiam

    Zabytki mają ulgi :-)
    T.
    A tak poważnie - zależy od liczby cylindrów i od generacji instalacji.
    Najlepsza jest w fazie ciekłej. Przykłady (ze strony
    https://nagaz.pl/cenniki/montaz-instalacji-lpg/) - 4-cylindry do 140 kW
    - 6000-6600, powyżej 140 kW - 7000-7600 zł. W sumie i tak, jak ktoś dużo
    jeździ, to mu się opłaci.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: