  • Data: 2009-05-31 17:49:40
    Temat: Re: SV 650
    Od: Kuczu <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AlF pisze:

    > z mojego punktu subiektywnego widzenia to;

    > KLR650,

    Tragiczny motocykl. Mialem

    > duzy GS

    tzn ?

    > (moze) FZ-1,

    brzydki

    > DRZ-450,

    Jak dla mnie za maly. Ale ja jezdzilem DR-Z 400. Podejrzewam ze 450 nie
    jest wiekszy.

    > stara VFR (ta bez magicznego rozrzadu),

    Jak widze V4 Hondy to uciekam :)

    > StreetTriple

    955 tak, inne niekoniecznie

    > idea Ducati Monster (choc nie trawie ich 2-zaworowek),

    Jest i wersja S4 z silnikiem od 996

    > R1,

    w sumie RN09 ladne byly. Potem juz niekoniecznie. Ja tym jezdzic nie
    umiem bo sie nie moge ulozyc na tym maly zydelku.

    > jakis HD

    Biorac pod uwage kilkadziesiat modeli to malo precyzyjne :)

    > ale tez byly sprzety niewypaly ktore sie nie przyjely, prawda?

    Bo byly albo za dobre albo za drogie :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!