  • 71. Data: 2010-11-27 21:58:34
    Temat: Re: SUV w mieście
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 16:15:24 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):
    > Podzielicie się swoimi przemyśleniami na temat wszelkiego rodzaju
    > Pick-Upów i SUV w warunkach miejskich? Czy rzeczywiście są tak złe i
    > wyrządają nam tyle szkód? Czy to znów czcze argumentacja pseudo
    > ekologów? Liczę na ożywioną wymianę zdań, które nie przerodzą się w
    > jakże modną pyskówkę.

    SUVy są dosyć krótkie - może nieco szersze od typowego compacta, ale często
    nawet od niego krótsze. Zaletą jest to, że widać dużo więcej. Wady? W mieście
    chyba brak - ba, nawet lepiej jest bo łatwiej na wysokie krawężniki wjeżdzać :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 72. Data: 2010-11-27 22:40:41
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:icp84f$13l$1@news.dialog.net.pl...

    > Bujajcie się obaj - mi akurat podoba się Peugeot 3008. :P

    Jesli bedzie V8, to jestes usprawiedliwiony!

    --
    Picasso

  • 73. Data: 2010-11-27 22:46:53
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Wady? W mieście chyba brak - ba, nawet lepiej jest bo łatwiej na wysokie
    > krawężniki wjeżdzać :)

    Tak naprawde nie maja wad... no moze procz wiekszego spalania. Przy wersjach
    z silnikiem diesla roznica w spalaniu jest pomijalna. Rewelacja to takie dni
    jak dzis - nieodsniezone parkingi itp. Jesli uzytkownik takiego lubi
    szusowac na nartach, to tez doceni wlasciwosci wiekszego przeswitu oraz
    jaki by nie byl - napedu na 4 kola.

    --
    Picasso

  • 74. Data: 2010-11-27 22:57:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-27 22:40, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:icp84f$13l$1@news.dialog.net.pl...

    > Jesli bedzie V8, to jestes usprawiedliwiony!

    Raczej R4. Mogłoby być 1.6THP w wersji 200KM. Ostatnio miałem okazję się
    przejechać RCZem z tym silnikiem.... i zacząłem wierzyć w cały ten
    downsizing. PSA do spółki z BMW zrobiło naprawdę fajny silnik. Oby tylko
    trwałość była na akceptowalnym poziomie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 75. Data: 2010-11-27 23:08:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 22:46:53 +0100 osobnik zwany P_ablo
    wystukał:

> [...]
    > takiego lubi szusowac na nartach, to tez doceni wlasciwosci wiekszego
    > przeswitu oraz jaki by nie byl - napedu na 4 kola.

    zacznijmy od definicji SUVa.
    bo jednak jest różnica między Jeepem a Jukiem.
    choć nie powiem, że ten drugi nie jest fajny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 76. Data: 2010-11-27 23:20:02
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-27 21:58, Jacek Osiecki pisze:
    > [...] Wady? W mieście
    > chyba brak [...]
    Chyba jednak są. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu
    czy manewrowaniem na nim, zwłaszcza pomiędzy zaparkowanymi samochodami.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 77. Data: 2010-11-27 23:33:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 23:20:02 +0100 osobnik zwany R2r wystukał:

    > Chyba jednak są. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu
    > czy manewrowaniem na nim, zwłaszcza pomiędzy zaparkowanymi samochodami.

    to moze zgłoś reklamacje do tych co uczyli cię jeździć
    zwłaszcza, że SUVy wcale nie są większe i nie mają gorszego promieniu
    skrętu niż wiele normalnych samochodów

  • 78. Data: 2010-11-28 00:17:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 23:20:02 +0100, R2r napisał(a):
    > Chyba jednak są. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu
    > czy manewrowaniem na nim, zwłaszcza pomiędzy zaparkowanymi samochodami.

    To raczej problem z kierowcą, a nie z SUVem który z reguły obrys ma
    porównywalny z samochodami klasy C.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 79. Data: 2010-11-28 15:36:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > zacznijmy od definicji SUVa.
    > bo jednak jest różnica między Jeepem a Jukiem.
    > choć nie powiem, że ten drugi nie jest fajny

    Dle mnie SUV to ML, X5, Touareg, Cayenne, Q7, Pacyfica, Tribeca itd.
    Popierdolki w stylu Kugi to wyrzucanie pieniedzy w bloto i te faktycznie
    mozna sobie podarowac.

    --
    Picasso

  • 80. Data: 2010-11-28 15:40:08
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "R2r" <b...@m...net.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba jednak są. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu
    > czy manewrowaniem na nim, zwłaszcza pomiędzy zaparkowanymi samochodami.

    Ale to nie dotyczy stricte SUVow ale ogolnie szerokich samochodow. Czy
    wlasciciel Bmw 5, 7 czy jakiegos Audi A6 bedzie mial mniej problemow z tym
    zwiazanych ?

    --
    Picasso