  • 81. Data: 2010-11-28 16:45:04
    Temat: Re: SUV w mieście
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 27 Nov 2010 23:20:02 +0100, R2r <b...@m...net.pl>
    wrote:

    >Chyba jednak są. Np. problemy z zajmowaniem JEDNEGO miejsca na parkingu
    >czy manewrowaniem na nim, zwłaszcza pomiędzy zaparkowanymi samochodami.

    Ja Masterem wjeżdżam w jedno miejsce parkingowe pod dowolnym
    hipermarketem, a Ty masz problem z SUVem?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 82. Data: 2010-11-28 17:36:10
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Podzielicie się swoimi przemyśleniami na temat wszelkiego rodzaju
    > Pick-Upów i SUV w warunkach miejskich? Czy rzeczywiście są tak złe i
    > wyrządają nam tyle szkód? Czy to znów czcze argumentacja pseudo
    > ekologów? Liczę na ożywioną wymianę zdań, które nie przerodzą się w
    > jakże modną pyskówkę.

    A coz moze byc zlego w samym samochodzie ? Nic.
    SUV a bardziej terenowka czy pickup w miescie to po prostu przejaw zlego
    gustu. Jakies podpatrzenie zza wschodniej granicy aut "miejskich".
    Zamiast kupic jakiegos slicznego 911 czy innego boxtera kupuja
    świniowozy. Moze cos do powiedzenia maja tutaj korzenie nabywcow SUV ?

  • 83. Data: 2010-11-28 18:22:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 28 Nov 2010 16:45:04 +0100 osobnik zwany jerzu
    wystukał:

    miałby gdyby choć raz nim jechał

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2010-11-28 18:28:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 28 Nov 2010 17:36:10 +0100, PaPi wrote:
    >SUV a bardziej terenowka czy pickup w miescie to po prostu przejaw zlego
    >gustu. Jakies podpatrzenie zza wschodniej granicy aut "miejskich".

    Zza zachodniej tez. Tzn z tej dalekiej zachodniej.

    >Zamiast kupic jakiegos slicznego 911 czy innego boxtera kupuja
    >świniowozy. Moze cos do powiedzenia maja tutaj korzenie nabywcow SUV ?

    Albo jako klasyczne mieszczuchy lubia wyskoczyc w teren.

    Ale .. takim slicznym 911 da sie pojezdzic po Wroclawiu ?
    A Walbrzychu ? Bo takim SUV da, i to nawet z przyjemnoscia :-)

    J.

  • 85. Data: 2010-11-28 19:18:10
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "PaPi" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości

    > Zamiast kupic jakiegos slicznego 911 czy innego boxtera kupuja świniowozy.

    Szczegolnie wtedy gdy maja do zapakowania dzieci...
    No chyba, ze masz na mysli egoistow (czy raczej ulomnych spolecznie) -
    singli.

    --
    Picasso

  • 86. Data: 2010-11-28 20:22:58
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-27 23:33, masti pisze:
    > to moze zgłoś reklamacje do tych co uczyli cię jeździć
    Ale to nie ja mam problemy z parkowaniem. Natomiast już kilka razy
    spotkałem się z pretensjami kierowców (z przewagą kobiet) właśnie
    SUV-ów, że za blisko ich samochodu zaparkowałem i nie mogą swobodnie
    wsiąść lub wysiąść. Ja z dostaniem się do swojego nie miałem problemów.

    > zwłaszcza, że SUVy wcale nie są większe i nie mają gorszego promieniu
    > skrętu niż wiele normalnych samochodów
    Ale właśnie części ich użytkowników wydaje się, że tak nie jest.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 87. Data: 2010-11-28 20:35:03
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-28 16:45, jerzu pisze:
    > Ja Masterem wjeżdżam w jedno miejsce parkingowe pod dowolnym
    > hipermarketem, a Ty masz problem z SUVem?

    Ja nie. Zazwyczaj nie jeżdżę tego typu samochodami, ale miałem okazję
    używać m.in. Jeepa Grand Cherokee i wiem, że daje się nim normalnie
    zaparkować i wysiąść oraz wsiąść bez większego problemu.
    Ale ok. To nie tyle wada SUV-ów ale pewnej części ich kierowców,
    przekonanych, że większy i wyższy samochód jest lekarstwem na ich
    kiepskie radzenie sobie z manewrowaniem. I macie (Ty i inni, którzy
    poczuli się urażeni moją wypowiedzią) rację, że również wśród
    użytkowników innych pojazdów zdarzają się tacy, co to jak im się stanie,
    tak niech już zostanie.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 88. Data: 2010-11-28 20:35:38
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-28 18:22, masti pisze:
    > miałby gdyby choć raz nim jechał

    Nie miałby. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 89. Data: 2010-12-01 09:48:57
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Podzielicie się swoimi przemyśleniami na temat wszelkiego rodzaju
    > Pick-Upów i SUV w warunkach miejskich? Czy rzeczywiście są tak złe i
    > wyrządają nam tyle szkód?

    Kij ze szkodami, ekologia (moje Subaru pali _OD_ 15l/100 w miescie) i
    innymi bzdetami. W obecnych warunkach nie zamienilbym go na nic
    innego :)
    --
    Olleo

  • 90. Data: 2010-12-03 09:55:57
    Temat: Re: SUV w mie&#182;cie
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    Popularne SUV-y o wymiarach poziomych auta kompaktowego mają tylko zalety.
    Krawężniki znacznie mniejsze, garby zwalniające nie istnieją, zimą nie ma
    problemu z ruszaniem i parkowaniem w nieodśnieżonych miejscach, widoczność.
    Zużycie paliwa jak w osobówkach.
    Gorzej z dużymi SUV-ami i PickUp-ami. Szczególnie tymi ostatnimi. Jazda nimi w
    ogóle to jak kara. Chyba, że jesteś rolnikiem?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/