    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: SUV
    Date: Tue, 11 Jan 2022 01:20:15 +0100

    W dniu 2022-01-03 o 23:47, RadoslawF pisze:

    > To że ty nie dostrzegasz tych zalet nie oznacza że one nie istnieją.

    Pewnie istnieją, pewnie - jak w wielu przypadkach - być może z punktu
    widzenia siedzącego wyżej wygląda to odrobinę lepiej (albo i nie), ale
    suma tych punktów widzenia pomnożona przez dziesiątki milionów (SUVów w
    Europie) daje wynik ujemny dla wszystkich.

    > Owszem, chronimy, zakazem zabawy i biegania po jezdniach.

    > To może zacznij od krucjaty przeciwko ciężarówkom.
    > Tam siedzą najwyżej.

    > Spytaj się Strasburgera.  :-)

    > Bo jak bogatego stać to niech sobie ma.
    > Nie każdy jak ty jest biedakiem i woli malucha lub skuter.

    Teraz każdy Kowlaski jest bogaty na tyle, żeby jeździć suwem. Gdyby
    jednak każdy chciał skorzystać z tego przywileju, to w sumie byłoby
    bardziej gorzej wszystkim. Na tym polega urok kapitalizmu - paru
    kapitalistów robi sobie lepiej, zarabiając na niższych instynktach
    egoistów i w ten sposób wszyscy mają gorzej :-)