  • Data: 2009-03-01 16:52:03
    Temat: Re: ST vs. FJR?
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Mar, 17:37, "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jesli chodzi Ci o dyskusje (notabene zapoczatkowana przez Ciebie)
    > "FJR a ST - mini test/porownanie(dlugie)" - to jestem po;]
    Wiec wiekszosc juz wiesz. W mojej opinii po zakupie i 3 sezonach na
    FJR wiele sie nie zmienilo.

    > tylko, ze to '04 - sadzilem, ze po 4/5 sezonach "wyplynelo/wyplynie
    > cos nowego?
    E-e. Tak jak ST1300 niewiele wniosl wzgledem ST1100 tak nowsze wydania
    FJR nie zmienily wrazen z jazdy (latalem modelem 08).

    > takze po "FJR`a v. Pan Europa" ('07)
    To co jest napisane w przywolywanym watku jest aktualne.

    > a moze zupelnie cos pominalem- nie tylko w sensie archiwum
    > ale w sensie moto/zalozen?
    Pytales o konkretne modele a nie o model pod zalozenia.

    > -bezawaryjny (chyba jak kazdy potencjalny lub nie, uzytkownik)
    ST i FJR sa bardzo malo awaryjne.

    > -bezobslugowosc (jednak wal wygrywa?)
    Maja oba.

    > -wygoda/komfort podrozowania (tez dla plecaczka)
    Tez oba.

    > -"ladownosc"
    Obydwoma pojedziesz na koniec swiata jesli chodzi o ladownosc (pod
    warunkiem, ze po asfalcie a nie kamieniach).

    > -w miare uniwersalnie (bez kufrow po miescie i dookola komina)
    ST odpada w 100% choc znam takich, ktorzy twierdza, ze da sie STkiem
    latac w korkach jak kazdym innym motocyklem. Dopoki nie zobacze to nie
    uwierze.

    > -last but not.... bezpieczenstwo
    Zalezy jak je pojmujesz. Oba moga miec ABS (w zaleznosci od rocznika i
    wersji). Reszta podobna z tym, ze FJR jest ostrzejsza i szybsza.

    Nie wiem czego szukasz wiec odnosze sie do konkretnych modeli. Moge
    jednak zalozyc, ze szukasz wygodnego, dynamicznego turystyka, ktorym
    da sie tez pojechac do pracy a jak masz ochote to pozapierdalac dla
    adrenaliny i czystego funu. Jesli tak to z tej dwojki tylko FJR. ST
    jest nudny do bolu, jak kazda chyba *onda. No, pare wyjatkow ma...

    Fajny jest jeszcze K1200S ale to be em wu. ZZR14 jest mniej wygodny
    ale ma zajebisty silnik i zawiasy - popytaj Kocyka. GTR14 to taki
    STek, tylko z cienkim silnikiem (krytykowane zestrojenie i oddawanie
    momentu). Busa nie ma ani walu ani ABSu i wyglada jak kupa gowna z
    przewaga kupy. Ja nastepnego motocykla szukam juz jakis czas.
    Niestety... nie jest latwo....

    pzdr, dr
    FJR/525