    From: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SSD a pagefile
    Date: Wed, 14 Nov 2012 15:40:10 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 14 Nov 2012 14:21:11 +0100
    doszła do mnie wiadomość <20121114142111.433c4b93@babcia-workstation>
    od Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> :

    >SOA#1 - u mnie działa. Na ~200 maszynach. Sprawdziłbym dokładnie pamięć
    >komputera.

    >Nie - to jest powtarzane zalecenie MS. Uzasadnienia nie znalazłem.

    Sprawa rozbija się prawdopodobnie o zasoby systemowe:
    http://blogs.technet.com/b/markrussinovich/archive/2
    010/02/24/3315174.aspx?Redirected=true

    --
    "To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
    Stanisław Lem - Altruizyna.