  • Data: 2014-03-01 22:25:06
    Temat: Re: SSD 2,5 vs 3,5 cala
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-01 18:10, Chris pisze:

    > OCZ pada ale seria Vertex 2, reszta jest OK ale wystarczy jeden model
    > żeby miało to wpływ na całą markę.

    Jakby Agility w każdem możliwej postaci nie padało. Strasznie awaryjne
    dyski. Ale dużo zależy od szczęścia - z sytuacji z któymi mam styczność
    padło bardzo dużo Agility oraz jeden (zasadniczo niepadliwy model)
    Crucial M4 120. Co ciekawe wszystkie Vertexy2/4 żyją.

    > Samsung czy Intel to wzory bezawaryjności więc tu akurat się nie dziwię
    > że działają :)

    Ja tam nadal nie jestem przekonany do Inteli w wersji z Sandforcem.
    Intel firmware poprawił, ale SF2281 ma swoje wady których żaden soft nie
    naprawi.

    Z minusów: praktycznie znikęły z rynku porządne modele o pojemności
    mniejszej niż 120 GB, bo Kingstona V300 czy Goodrama strach brać. Świat
    nie kończy się na laptopach, a w desktopie SSD 120 GB jest ni w kij ni w
    oko. Za duży na sam system, za mały na wszystko :(

    --
    /MB