  • Data: 2014-03-03 08:52:38
    Temat: Re: SSD 2,5 vs 3,5 cala
    Od: "Chris" <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    JDX nabazgrał(a):

    > On 2014-03-01 15:27, Chris wrote:
    > [...]
    > Nie kolego, to ty pleciesz bzdury. Wyższa przepustowość oznacza wyższe
    > częstotliwości "fruwające" po kablu, a to z kolei oznacza, że kabel musi
    > mieć dobre parametry aby te sygnały były przenoszone bez znaczących
    > zniekształceń.

    Niestety dalej pleciesz bzdury , SATA 2 i SATA 3 są kąpatybilne i jedyny
    problem może występować z SATA 1 o którym wemacie nie ma mowy.

    > Kable SATA III są lepiej wykonane, np. pary kabli są ekranowane:
    > https://commons.wikimedia.org/wiki/File:SATA3-TwinAx
    Cable.jpg. Do tego
    > pary "nadawcza" i "odbiorcza" są od siebie trochę odsunięte (co też
    > widać na zdjęciu). Przy badziewnym kablu kłopoty mogą wystąpić nawet na
    > SATA I (czego doświadczyłem osobiście).

    Wersja referencyjna jest tak samo wykonana zarówno dla SATA 2 ajk i 3 a to
    że jakaś firma zrobiłą sobie otulinę z tytanu to już jej sprawa..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl