  • 1. Data: 2013-03-16 06:54:07
    Temat: SSD.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Jakie są Wasze opinie o tym dysku:

    http://allegro.pl/dysk-ssd-samsung-840-120gb-530mb-s
    -wysylka-24h-i3075562549.html

    ?

  • 2. Data: 2013-03-16 08:07:34
    Temat: Re: SSD.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 06:54:07 +0100, Jacek napisał(a):

    > Witajcie.
    >
    > Jakie są Wasze opinie o tym dysku:
    >
    > http://allegro.pl/dysk-ssd-samsung-840-120gb-530mb-s
    -wysylka-24h-i3075562549.html

    > ?

    Lub ten:

    http://www.saturion.pl/product/133868/Sprzet_kompute
    rowy_/Podzespoly/Corsair_2_5_SSD_Force_Series_GT_120
    _GB_Serial_ATA3_555_MB-s_515_MB-s_85k_IOPs.html

  • 3. Data: 2013-03-16 08:43:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-16 06:54, Jacek pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Jakie są Wasze opinie o tym dysku:
    >
    > http://allegro.pl/dysk-ssd-samsung-840-120gb-530mb-s
    -wysylka-24h-i3075562549.html

    Moja opinia jest bardzo zła.
    Przekonałem Cię do niekupowania?

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-03-16 08:55:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

    > Jakie są Wasze opinie o tym dysku:
    >
    > http://allegro.pl/dysk-ssd-samsung-840-120gb-530mb-s
    -wysylka-24h-i3075562549.html

    Ja tam się nie znam ale wróbelki ćwierkajom że Samsung Series 830
    byłby lepszy ale trudno już go kupić.

    Porównaj sobie predkość zapisu. "Prędkość zapisu do 130 MB/s"

    Dla rozmiaru od 120GB wzwyż oczekuję się większej. To już mój
    MZ-7PC064B/WW ma wyższą.

    http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/3185876

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-03-16 12:53:16
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 08:55:22 +0100, PiteR napisał(a):

> [...]
    >
    > Porównaj sobie predkość zapisu. "Prędkość zapisu do 130 MB/s"
    >
    > Dla rozmiaru od 120GB wzwyż oczekuję się większej. To już mój

    Czyli ten:

  • 6. Data: 2013-03-16 15:13:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

    > Czyli ten: Corsair_2_5_SSD_Force_Series_GT_120_GB

    nie

    ja kupiłem wg kontrolera, czyli pierwsze najważniejsze kryterium
    to dysk ma nie mieć SandForce.

    Czyli imho albo kup drożej starszego Samsunga 830 albo taniej
    nowszą i gorszą wersję Samsung 840 z tych które proponujesz.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2013-03-16 16:40:37
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik PiteR napisał:

> [...]
    >
    > Czyli imho albo kup drożej starszego Samsunga 830 albo taniej
    > nowszą i gorszą wersję Samsung 840 z tych które proponujesz.

    Nooo ja mam 2 x SSD OCZ (Agility 3 i Agility 4) i jeden Intela (330-tke)
    - i wszystko dziala jak trzeba.

    Gdzies tez czytalem, ze Intel przepisal firmware do SandForce i w swoich
    dyskach poinstalowal swoj a nie producenta.

  • 8. Data: 2013-03-16 17:26:55
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 15:13:29 +0100, PiteR napisał(a):

    > nie
    Ale ja nie pytałem, co kupiłeś, a o to, że ten z linka ma o wiele lepsze
    parametry...

  • 9. Data: 2013-03-16 18:12:15
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    Ja bym wziak ktorys z 5 letnia gwarancja:
    Intel 520 120 GB
    Samsung 840 Pro 128 GB
    Plextor M5Pro 128 GB
    Ja mam za krotko by sie wypoowaiadac bo dopiero od miesiaca Plexa i komp
    idzie 24/.7. Swap wylaczony przy I7 930 i 18 GB Ram - dane na dyskach
    HDD. SSD robi jedynie za dysk systemowy
    Krzysiek

  • 10. Data: 2013-03-18 09:34:38
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-16, o godz. 06:54:07
    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Witajcie.
    >
    > Jakie są Wasze opinie o tym dysku:
    >
    > http://allegro.pl/dysk-ssd-samsung-840-120gb-530mb-s
    -wysylka-24h-i3075562549.html

    Lepiej poszukać poprzedniego 830 albo 840 PRO a nie "zwykły" 840. 840
    używa pamięci TLC a 840 PRO MLC co powoduje że "zwykły:" jest
    wolniejszy w zapisie. No ale tańszy. Uważaj przy zakupie bo zdarza się
    tez że sprzedawcy podają parametry szybszego modelu PRO a sprzedają
    "zwykły".

    Dla pojemności 128GB katalogowo są to takie warotści:
    Dla 840 PRO:
    Sequential Read Speed: Up to 530MB/s
    Sequential Write Speed: Up to 390MB/s
    Dla 840:
    Sequential Read Speed: Up to 530MB/s
    Sequential Write Speed: Up to 130MB/s
    Dla 830:
    Up to 520MB/s Sequential Read Speed
    Up to 320MB/s Sequential Write Speed
    Parametry możesz sobie porównać u producenta:
    http://www.samsung.com/us/computer/solid-state-drive

    Zdrówko